printlogo


کد خبر: 232290تاریخ: 1400/4/21 00:00
در آستانه مسابقه بوکس قوی‌ترین مردان جهان
ادی هال 38 کیلو کم کرد

 ادی هال 38 کیلوگرم از وزن خود را پیش از مبارزه بوکس با هافتور بیورنسون کم کرده است. هال انگلیسی – که سال 2017 در مسابقات قوی‌ترین مردان دنیا قهرمان شد- دو ماه و نیم دیگر در فلوریدا در «سنگین‌ترین مسابقه بوکس تاریخ» به مصاف این بازیگر ایسلندی می‌رود. بیورنسون اولین کسی است که در یک سال همزمان قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان آرنولد، قوی‌ترین مردان اروپا و قوی‌ترین مردان جهان شده است و البته در سریال «بازی تاج و تخت» هم در نقش گرگور کلگین یا همان «کوه» بازی کرده است. او پنج دوره قوی‌ترین مرد اروپا شده است.
وزن هال در سال 2017 برابر با 197 کیلوگرم بود. او در آن هنگام در اوج قدرتمندی بود اما او چند ماه پیش عکسی از خود منتشر کرد و در آن نوشت که 161 کیلو شده است. هال حالا 158 کیلوگرم وزن دارد.
هال 33ساله در ویدئویی در یوتیوب گفته است: «این روز اول اردوی 12 هفته‌ای من است. اوضاع دارد شدت می‌گیرد. من عقب‌نشینی نمی‌کنم. ما برنامه داریم. ما برنامه مبارزه و برنامه تمرین داریم. ما هنگامی که به فلوریدا رسیدیم هم چهار هفته از برنامه تمرینی‌مان را آنجا خواهیم داشت.»
بیورنسون 33ساله که با لقب «ثور» شناخته می‌شود، دو مسابقه نمایشی داشته است. او ابتدا با استیون وارد ایرلندی مبارزه کرد و سپس مقابل سایمون والیلی به میدان رفت.
او گفت: «ادی هال، بهتر است با تمام وجودت تمرین کنی، چون من منتظرت هستم. من تو را ناک‌اوت می‌کنم. تو به زمین خواهی افتاد. به عنوان ورزشکار به تو احترام می‌گذارم و می‌دانم که سخت تمرین می‌کنی اما من تو را ناک‌اوت می‌کنم. به‌زودی می‌بینمت.»
هال تصمیم گرفته در مبارزه‌های نمایشی شرکت نکند اما فیلم‌های متعددی از تمرینات خود منتشر می‌کند.
 

Page Generated in 0.0060 sec