printlogo


کد خبر: 232276تاریخ: 1400/4/21 00:00
فرهاد با جیب خالی خوب تیمی ساخته است
سبو شهبازیان: گل‌محمـدی تمرکزش را بـرای تیـم خودش بگذارد

مصاحبه
مهدیه دریابیگی      
 
شاید اگر در چند بازی گل‌های سالم استقلال توسط داور و کمک داور مردود اعلام نمی‌شد، اگر اتفاقات عجیب و غریب زیر پای تیم را خالی نمی‌کرد و چندین اگر و شاید دیگر، استقلال در حال حاضر در کورس قهرمانی قرار داشت و بعد از چندین سال می‌توانست هواداران ناراضی خود را خشنود کند اما حالا تمام فکر و ذکر مجیدی و بازیکنانش قهرمانی در جام حذفی است که البته برای رسیدن به این مهم نیاز دارند این بار هم ازسد پرسپولیس بگذرند. استقلال باید پرسپولیسی را از پیش رو بردارد که اخیراً سرمربی‌اش با حرف‌های جنجالی، استقلالی‌ها را به چالش کشیده است و از طرفی هم استقلالی‌ها در پاسخ به اظهارات او قرار است پای او را به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باز کنند. روزشمار برای دربی داغ جام حذفی شروع شده و در این شرایط فرهاد تمام حواس خود را برای شکست رقیب دیرینه جمع کرده است.
 
استقلال این روزها خوب نتیجه می‌گیرد و شاید اگر در بازی‌های قبلی داوری‌ها به ضرر این تیم تمام نمی‌شد، حالا استقلال هم یک پای قهرمانی لیگ برتر بود.
صد درصد با این حرف شما موافق هستم. بازیکنان استقلال این روزها با غیرت و تعصب خاصی بازی می‌کنند. استقلال در تمام نقاط زمین خوب کار می‌کند. معلوم است که فرهاد روی بحث روحی و روانی بازیکنان خوب کار کرده است چون بازیکنان استقلال آنقدر خوب هستند که اگر کمی از لحاظ روانی روی آنها خوب کار شود می‌توانند همینطور مفید باشند و نتایج عالی کسب کنند. بازیکنان استقلال به شدت فرهاد را دوست دارند. این را می‌توانید از همبستگی آنها متوجه شوید. 
نگاه کنید بعد از زدن گل چطور به طرف سرمربی خودشان می‌روند و با او شادی می‌کنند. این مسأله برگ برنده فرهاد در استقلال است. شاید هر مربی جای مجیدی بود با این همه هجمه و مشکلات نمی‌توانست دوام بیاورد و با تیم استقلال موفق باشد.
اما با وجود اینکه استقلال خوب کار می‌کند اما هر بار شنیده می‌شود که یک مشکل گریبان استقلال را گرفته است و این بار هم با شکایت دیاباته پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شده است!
این شکایت‌ها همیشه بوده است! انگار همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا تمرکز تیم استقلال به هم بریزد. نمی‌دانم چرا با بی‌تدبیری اجازه می‌دهند اینطور استقلال به دردسر بیفتد. تا کی قرار است در و پنجره را به سوی استقلال ببندند. اگر فرهاد سرمربی استقلال نبود که بازیکنان به خاطر او بازی کنند چه اتفاقی می‌افتاد؟! چه زمانی قرار است با بستن قراردادهای حرفه‌ای آرامش را به تیم استقلال برگردانند؟ تیمی به بزرگی استقلال برای تهیه آب معدنی مشکل دارد! زمین تمرینی مناسب ندارد. می‌دانید این معضلات چقدر روی تیم اثر می‌گذارد؟!
این روزها که سرمربی تیم رقیب با نتایج تیم استقلال متوجه شده، حاشیه امنیت تیم‌شان به خطر افتاده علیه استقلالی‌ها حرف زده تا باشگاه استقلال هم مجبور به شکایت از یحیی شود. نظرتان در خصوص مسائل پیش آمده چیست؟
در جریان مطالبی که یحیی گفته نیستم اما بهتر است گل‌محمدی تمرکزش را روی تیم پرسپولیس بگذارد.
به نظرتان دیگر به قهرمانی در لیگ نمی‌توان امیدوار بود؟
کار سخت است. استقلال می‌تواند با قهرمانی در جام حذفی به خواسته خود برسد.
اما استقلال یک بازی بزرگ یعنی دربی را در پیش دارد.
هم استقلال خوب بازی می‌کند هم پرسپولیس. مطمئناً با شیوه‌ای که هر دو تیم بازی می‌کنند بازی جذاب می‌شود. استقلالی‌ها برای قهرمانی در جام حذفی عزم‌شان را جزم کرده‌اند.
فکر می‌کنید در این بازی کدام یک از بازیکنان استقلال گل می‌زند؟
در حال حاضر سه بازیکن استقلال یعنی اسماعیلی، قایدی و ارسلان خوب کار می‌کنند و فکر می‌کنم یکی از این سه نفر بتواند در دربی جام حذفی برای استقلال گل بزند.
قایدی و اسماعیلی مشتری دارند و احتمال جدایی‌شان از استقلال زیاد است. نظرتان در این خصوص چیست؟
این دو نفر جوان هستند و برای پیشرفت نیاز دارند که لژیونر شوند اما استقلال قبل از هر چیزی باید جانشین مناسبی برای آنها پیدا کند.
 

Page Generated in 0.0048 sec