printlogo


کد خبر: 232265تاریخ: 1400/4/21 00:00
طنزیم
تبریک به آقا مجید

هومن جعفری

تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مددی برای کسب محبوبیت بین هواداران استقلال از طریق صدور بیانیه علیه یحیی گل‌محمدی، خنده‌دار و سرگرم‌کننده بود. مرسی برادر!
***
انتخاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سرمربی تیم ملی المپیک، درست کمی بعد از صدور رأی فدراسیون علیه آکادمی او، از آن دست اتفاقاتی است که فقط در ایران رخ می‌دهد و بس. اگر کسی می‌تواند سرچ کند ببیند در کشورهای دیگر، به کسی هدایت تیم المپیک را می‌دهند که آکادمی‌اش مشکل صغر سنی دارد؟‌! البته آقا مهدی خودش خیلی خوب است ها! لابد مشکل از اطرافیان است!
***
خورشید از یک سمت دیگر در آمد و بالاخره آرژانتین و مسی صاحب یک جام شدند. ما از طریق همین تریبون این اتفاق فرخنده را به آقا مجید جلالی تبریک می‌گوییم.
***
یک تبریکی هم بگوییم به فرازآقا کمالوند که برای اینکه نفر دوم نباشد، الان از ته جدول با اقتدار دومین نفر اول است! انصافاً جمله سنگین بود در نتیجه یک بار دیگر تکرار می‌کنیم. استاد برای اینکه نفر دوم نباشد، الان این افتخار را دارد که در قعر جدول، دومین نفر اول است! مرسی فراز جان!
***
برای حسن ختام این ستون، این خبر را بخوانید که خودش طنز است:
محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری، از بدهی 27 میلیارد تومانی و همچنین بدهی 25 هزار فرانکی به اتحادیه جهانی خبر داد و گفت: «فدراسیون روی هم به پیمانکار ساختمان جدید، شرکت توسعه و ... مبلغ 27 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهکار است. ما در حال حاضر مستأجر شرکت توسعه هم هستیم. همچنین اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اعلام کرده که ایران 25 هزار فرانک بدهی دارد و باید پرداخت شود.»
یک تشکری از وزارت ورزش داشته باشیم که هرجا زیرنظرش است، از بدهی انباشته در حال انفجار است! ممنونیم وزیر جان!
 

Page Generated in 0.0048 sec