printlogo


کد خبر: 232256تاریخ: 1400/4/21 00:00
سرعت پاکدل دلیل تغییر مهم در خط دفاعی پرسپولیس
سیدجلال مصدaوم نبود، فرجی از اول هم فیکس بود

ایران ورزشی – نکته عجیب و جالب در ترکیب اولیه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بازی کردن فرشاد فرجی در ترکیب اصلی و بیرون ماندن سیدجلال حسینی بود. در این خصوص گفته شد که سیدجلال در زمان گرم کردن قبل از بازی دچار مصدومیت جزئی بوده و با توجه به در پیش بودن دربی کادر فنی پرسپولیس نخواسته ریسک کند و به فرجی در این مسابقه میدان داده است.
اما واقعیت چیزی دیگری بود و سیدجلال هرگز مصدوم نشد بلکه از ابتدا قرار بود فرشاد فرجی به میدان برود. مدافع مازندرانی شماره 3 سرخ‌ها که سه بازی متوالی را به خاطر محرومیت از دست داده بود و از بازی گل‌گهر به لیست تیم برگشت به خواسته کادر فنی در ترکیب اصلی قرار گرفت چرا که آنها با توجه به سرعت حامد پاکدل نیاز به مدافع میانی سریع‌تری داشتند که بالا بیاید و عقب نرود.
پاکدل 10 گله که در بازی رفت هم به پرسپولیس گل زده بود با فاکتور سرعت می‌توانست پرسپولیس را در زمان بالا آمدن با ضدحمله و حملات سریع تیمش به دردسر بیندازد اما زوج میانی خط دفاع پرسپولیس هرگز مقابل او و دیگر بازیکنان میهمان در فاز حمله کم نیاوردند. در این بازی آلومینیوم بارها تلاش کرد با سانتر از جناحین و پرتاب اوت‌های بلند دروازه پرسپولیس را تهدید کند که در بیشتر موارد کنعانی و فرجی ضربات اول را زدند و از بهترین‌های تیم‌شان در این مسابقه بودند. در واقع غیر از یک صحنه کرنر که خطری نصف و نیمه دروازه پرسپولیس را تهدید کرد سرخ‌ها موقعیتی به حریف ندادند و خط دفاع و دروازه پرسپولیس از یک آزمون مهم دیگر سربلند بیرون آمد تا همچنان عنوان بهترین خط دفاع را با اقتدار در اختیار داشته باشد.

Page Generated in 0.0039 sec