printlogo


کد خبر: 232253تاریخ: 1400/4/21 00:00
خرده گزارش

بعد از فحاشی نیمکت‌نشین آلومینیوم به کنعانی
منصوریان برای عذرخواهی طرف مطهری رفت
ایران ورزشی- در دقایق نخست بازی پرسپولیس – آلومینیوم و بعد از یک صحنه خطا، به یکباره علیرضا منصوریان محوطه فنی خود را رها کرد و به سمت نیمکت پرسپولیس رفت که لحظه تقابل او با مربیان پرسپولیس به تصویر کشیده نشد. در ابتدا اینطور تصور می‌شد که منصوریان برای دعوا و جر و بحث به سمت نیمکت پرسپولیس رفته اما واقعیت این است که بعد از آن صحنه خطا و صحبتی که کنعانی کرده یکی از نیمکت‌نشینان آلومینیوم خطاب به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس می‌گوید: «... نزن!» حمید مطهری مربی پرسپولیس هم در واکنش به این توهین آشفته می‌شود و با فریاد رو به نیمکت حریف می‌گوید چرا توهین می‌کنید؟ در این لحظه منصوریان خودش را به مطهری می‌رساند و از او بایت این ناسزا شخصاً عذرخواهی می‌کند.
منصوریان در دقایق پایانی بازی وقتی بازیکنش به عمد کنعانی را زد و با استوک روی کمرش رفت با فریاد از این بازیکن (علیرضا منظمی) خواست تا برود و از کنعانی عذرخواهی کند. در ادامه خود منصوریان هم با صدا کردن کنعانی از او عذرخواهی کرد.
 
 
اشتباه بزرگ لک در روز عبور از مظاهری
ایران ورزشی‌- حامد لک که حالا رکورددار کلین‌شیت در این فصل لیگ برتر است با گل نخوردن مقابل آلومینیوم اراک و ثبت چهاردهمین کلین‌شیت فصل از رکورد کلین‌شیت‌های رشید مظاهری در فصل قبل با لباس تراکتور عبور کرد و حالا اگر در سه بازی آینده هم گلی دریافت نکند رکورد 17 کلین‌شیت بیرانوند در یک فصل را می‌شکند.
لک اما در این بازی دچار اشتباه بزرگی شد و در مواجهه با حامد پاکدل تصمیم اشتباهی گرفت و توپ را در بدترین نقطه لو داد و خوش‌شانس بود که مهاجم حریف عجله کرد و توپ را به تور کنار دروازه کوبید.
از بدو حضور حامد لک در پرسپولیس بسیاری روی ضعف او در بازی با پا تأکید داشتند اما در ده ماه گذشته داود فنایی آنقدر با لک کار کرده که شرایط او در بازی با پا بسیار بهتر از قبل شده اما هنوز در این آیتم صددرصد نیست. با این حال لک باید بداند با توجه به حساسیت بازی‌های پرسپولیس فرصت تکرار این اشتباه را نخواهد داشت و باز هم باید بیشتر تمرین کند.
 
 
امیری بهتر شد اما سیامک خوب نیست
ایران ورزشی‌- وحید امیری که در بازی با فولاد در نیمه دوم به عنوان مهاجم به میدان رفته بود در بازی با آلومینیوم در ترکیب اصلی قرار گرفت و دوباره به دفاع چپ برگشت. امیری که در بازی با فولاد سردرگم نشان می‌داد در بازی با تیم منصوریان مربی سابقش در نفت تهران شرایط بدنی و ذهنی بهتری داشت اما هنوز با آن امیری قبل از مصدومیت در تیم ملی فاصله دارد.
امیری در نیمه دوم این مسابقه با به بازی آمدن عالیشاه به خط حمله رفت که در آن پست هم شرایط جالبی نداشت اما تلاش بسیاری کرد و در فاکتور دوندگی و جنگندگی مثل همیشه مثبت و مؤثر بود.
به نظر می‌رسد تغییر پست‌های متوالی و البته مصدومیت تا حدودی باعث افت امیری شده اما پرسپولیسی‌ها انتظار دارند مثل آخرین دربی، او در بازی پنجشنبه باز هم ستاره تیم‌شان باشد.
از سوی دیگر سیامک نعمتی که بعد از مصدومیت به لیست تیم برگشته همچنان فرم خوبی ندارد و ناامید‌کننده در میدان ظاهر شد. نعمتی در بازی با فولاد هم در نیمه دوم به بازی رفت اما هم از نظر بدنی و هم از نظر ذهنی شرایط جالبی ندارد و بیشتر توپ‌ها را لو می‌دهد. با این شرایط سیامک همچنان باید بیشتر تمرین کند چرا‌که باز هم در دربی نیمکت‌نشین خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0056 sec