printlogo


کد خبر: 232246تاریخ: 1400/4/21 00:00
خبر

محکومیت حسینی با شکایت نفت مسجدسلیمان
باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد، سیدمجتبی حسینی، سرمربی پیشین این تیم که به همراه مجید محافظت‌کار، صادق غفاریان و مهدی خانه‌آباد در پایان نیم‌فصل اول به یکباره و در حالی که تحت قرارداد باشگاه بودند، اقدام به ترک این تیم کرده و قراردادشان را هم به صورت یکطرفه فسخ کردند، از سوی کمیته تعیین وضعیت محکوم شدند. این اقدام حسینی و دستیارانش و عقد قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن، باعث شکایت باشگاه نفت شد که با پیگیری‌های مستمر غلامرضا زمانپور، معاون حقوقی این باشگاه، هر کدام از این مربیان از سوی کمیته تعیین وضعیت به دلیل فسخ یکطرفه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 21 میلیون و 800 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان، محکوم شدند. همچنین این رأی، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است. کمیته تعیین وضعیت، دعوی خواهان به طرفیت باشگاه ذوب‌آهن را مردود اعلام کرد و قابل رسیدگی نمی‌داند.
 
 
 شکایت کرمانشاهی و گل‌گهر از همدیگر
پس از اینکه گل‌گهر سیرجان در آخرین وقت‌های تلف‌شده بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌ و هفتم لیگ برتر گل خورد، نیمکت‌نشینان گل‌گهر به شدت به رضا کرمانشاهی، داور بازی اعتراض کردند. این اعتراض‌ها حتی از سوی عوامل تیم هم ادامه داشت تا اینکه کرمانشاهی مجبور به اخراج و دادن کارت زردها شد. کرمانشاهی وقتی متوجه فحاشی از سوی نیمکت گل‌گهر شد پس از بازی به صورت رسمی از یکی از اعضای تیم گل‌‌گهر شکایت کرد. دیروز هم کرمانشاهی از سه نفر از اعضای کادر تیم گل‌گهر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد. بعد از این مسأله، باشگاه گل‌گهر سیرجان هم با توجه به اتفاقات حین و پس از بازی با تراکتور، از رضا کرمانشاهی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی شکایت کرد.
 
 
اعتراض فولاد به سه صحنه مشکوک
فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد در برابر ماشین‌سازی تبریز به برتری یک بر صفر برسد و به رتبه چهارم جدول صعود کند. جواد نکونام، سرمربی فولاد در کنفرانس خبری در خصوص چند تصمیم داوری، اظهارنظر کرد و البته در پایان گفت امیدوار است او اشتباه کرده باشد و تصمیم داور درست بوده باشد. رسانه باشگاه فولاد اما دیروز با انتشار ویدئوهای اختصاصی از سه صحنه مختلف مسابقه نوشت:
۱- در صحنه اول همزمان خطای پنالتی روی پاتوسی و موسی کولیبالی انجام می‌شود که داور مسابقه از آن می‌گذرد.
 
۲- در صحنه دوم گل کاملاً سالم تیم فولاد با اشتباه کمک داور، آفساید اعلام می‌شود.
 
۳- این بار خطای پنالتی روی ساسان انصاری که آن‌ هم از چشم داور مسابقه دور ماند.
 
فولاد خوزستان ۲۴ تیرماه باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سپاهان در چارچوب جام حذفی برود و پس از آن برای کسب سهمیه سه بازی حساس مقابل پیکان، صنعت‌نفت آبادان و پدیده خواهد داشت.
 
 تیم فوتسال اهورای بهبهان در آستانه واگذاری
تیم فوتسال لیگ برتری اهورای بهبهان در آستانه واگذاری است. تیم اهورای بهبهان که در چند سال اخیر با وجود وضعیت بد مالی توانسته در لیگ برتر ماندنی شود برای فصل جدید رقابت‌ها شرایط نامساعدی دارد. شنیده می‌شود این تیم نتوانسته با اسپانسری برای لیگ برتر به توافق برسد و چند روز پیش رسماً آگهی واگذاری امتیاز این تیم منتشر شد. مدیران اهورا درصدد واگذاری امتیاز این تیم هستند و اعلام کردند که حتی امتیاز تیم را به خارج از استان خوزستان هم واگذار می‌کنند. باید دید در نهایت چه سرنوشتی انتظار این تیم پرطرفدار جنوب ایران را می‌کشد.
 
 
اوضاع نامساعد منصوری قرچک
قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال امروز ۲۱ تیر برگزار می‌شود و این رقابت‌ها از ۱۲ مرداد آغاز خواهد شد. اما تیم قدیمی و محبوب شهید منصوری قرچک همچنان وضعیت نامشخصی برای تیمداری در فوتسال دارد. این تیم که فصل گذشته هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد قصد داشت برای فصل جدید از حمایت شهرداری قرچک برای تأمین منابع مالی خود استفاده کند اما گویا مدیران شهری قرچک تمایلی به حمایت از این تیم ندارند. این باشگاه اواخر خرداد در نامه‌ای به شورای شهر قرچک خواستار حمایت از تیم فوتسال منصوری شد و شورای شهر هم در نامه‌ای به شهردار قرچک خواست تا شرایط حمایت مالی از تیم منصوری را مشخص کند که این نامه بی‌جواب مانده است. قرار است تا پایان این هفته وضعیت حمایت از تیم منصوری مشخص شود و در صورت عدم تمایل شهرداری به تأمین بخشی از منابع مالی تیم منصوری، احتمال واگذاری مجدد امتیاز این تیم وجود دارد.

Page Generated in 0.0058 sec