printlogo


کد خبر: 232242تاریخ: 1400/4/21 00:00
کمالوند: تلاش می‌کنیم سایپا در لیگ بماند

فراز کمالوند، سرمربی سایپا با بیان اینکه تلاش می‌کنند تیم در لیگ برتر بماند، از پتانسیل محدود نارنجی‌پوشان صحبت می‌کند: «متأسفانه وضعیت تیم ما خوب نیست و این موضوع طبیعی است چون پتانسیل تیم ما همین است. علیرغم همه تلاشی که کردیم، پتانسیل تیم محدود است و قبل از ما هم آقای ابراهیم صادقی تلاش‌های زیادی برای موفقیت تیم انجام داد اما نتیجه حاصل نشد. پیش از اینکه ما به سایپا بیاییم، این تیم در ۸ بازی آخر فقط ۲ امتیاز کسب کرده بود. از طرفی وقتی بازی‌ها به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شود، طبیعتاً پیچیده‌تر و سخت‌تر هم می‌شود. با توجه به اینکه این تیم فصل گذشته هم برای بقا می‌جنگید، در این فصل باید تقویت می‌شد که دچار بحران نشود اما به هر حال امسال هم پتانسیل تیم به گونه‌ای است  که بعد از جدایی آقای صادقی هنوز نتوانسته‌ایم شرایط خوبی را رقم بزنیم. البته باید از زحمات آقای صادقی تشکر کنیم. ما هم هر چه تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم برنامه‌های خودمان را در تیم پیاده کنیم، اتفاقی نمی‌افتد با این حال همه تلاش‌مان را می‌کنیم و باقی ماجرا دست خداست.»
 کمالوند درباره رأی کمیته استیناف مبنی بر بازگرداندن سه امتیاز پیکان ادامه می‌دهد: «این موضوع از نظر روحی و روانی روی ما تأثیرگذاشت و تیم را به هم ریخت. زمانی هم رأی صادر شد که ما باید با ذوب‌آهن بازی می‌کردیم و تأثیر روی تیم گذاشت. به هر حال پتانسیل تیم ما اینقدر نیست که خیلی تغییر ایجاد کنیم اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را تا پایان فصل بگیریم‌. درباره پرونده بازی با پیکان، آقای سراجی صحبت کردند و به دادگاه عالی ورزش هم شکایت شده است.» 
سرمربی سایپا به مسائل داوری اشاره می‌کند و می‌گوید: «شکست ما مقابل استقلال ربطی به داور نداشت ما نباید همه مشکلات را به گردن داور بیندازیم. در دو، سه هفته اخیر به نظر من داوری‌ها خیلی مشکلی نداشت. بازی‌های پایانی حق‌الناس است و همه تیم‌ها باید با وجدان بازی کنند، چه تیمی که نتایج برایش فرقی می‌کند و چه تیمی که نتایج برایش فرقی ندارد. امیدوارم همه تیم‌ها با بهترین شرایط بازی کنند و بهترین عملکرد خود را نشان دهند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم سایپا در لیگ بماند اما فراموش نکنید ما در چه شرایطی به سایپا آمدیم.»

Page Generated in 0.0060 sec