printlogo


کد خبر: 232240تاریخ: 1400/4/21 00:00
مصاحبه

نصرتی: بازیکن با شرف تن به تبانی نمی‌دهد
 محمد نصرتی، سرمربی پارس جنوبی جم که تیمش را برای بازی امروز مقابل چوکا آماده کرده، درباره ادامه همکاری با این باشگاه برای فصل آینده، می‌گوید: «پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند اما واقعیت این است که باید مشکلات بررسی شوند. با این شرایط فایده ندارد. فصل گذشته گل‌ریحان بودم که حدود 21 هفته باخت نداشتیم و نیم‌فصل هم در کنار مس رفسنجان قهرمان شدیم اما یکی، دو هفته بعد از نیم فصل، مدیران ارشد ما زندانی شدند. امسال گل‌ریحان اولین تیمی بود که با اختلاف سقوط کرد. بحث تبانی و شرط‌بندی هم برای آنها به وجود آمد. وقتی تیمی چه در بحث پشتیبانی و چه در بحث فنی درست مدیریت و هدایت نشود، این اتفاق می‌افتد. نمی‌گویم این شرایط  برای پارس جنوبی جم وجود دارد اما بی‌شباهت هم نیست. وقتی نتیجه گرفتیم اما هیچ پاداش و توجهی نبود، امکانات و زیرساختی وجود نداشت، ممکن است دچار همین مشکلات شویم.» نصرتی در مورد اینکه آیا پیشنهادی مبنی بر تبانی یا شرط‌‌بندی در هفته‌های پایانی لیگ آزادگان برای تیم او مطرح شده، نیز توضیح می‌دهد: «اصلاً کسی جرأت نمی‌کند به ما پیشنهاد بدهد. واقعاً با حساسیت و وسواس شدید بازیکن جمع کردم. گزینش ما هم فنی و هم اخلاقی بود. به سلامت و صداقت بازیکنان شک نداریم. اینها با شرف و خانواده‌دار هستند. وقتی بازیکنی اینطور باشد تن به شرط‌بندی یا تبانی نمی‌دهد.»
 
 
عنایتی: نظارت بر عملکرد داوران جدی‌تر باشد
 رضا عنایتی، سرمربی هوادار از اشتباهات سریالی داوری به ضرر تیمش و عملکرد داوران در بازی‌های پیش رو ابراز نگرانی کرد: «متأسفانه داوران در بازی‌های حساس بیشتر به دنبال مدیریت کردن هستند و حالا که نوبت ما شده، از گرفتن پنالتی‌های واضح هم پرهیز می‌کنند. مگر می‌شود حتی یکی از سه صحنه مشکوک هم پنالتی نباشد؟ در حالی که چند کارشناس بر اشتباه محرز داور صحه گذاشته‌اند. به همین سادگی سه امتیاز ارزشمند را از یک مدعی می‌گیرند و به مدعی دیگر هدیه می‌دهند. انتظار ما به‌عنوان بخش خصوصی و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر از نهادهای نظارتی چیزی جز نظارت جدی‌تر بر عملکرد داوران در دیدارهای پیش رو نیست.»
 
 
دهقانی: پدیده را شکست دهیم بقای‌مان قطعی می‌شود
رضا دهقانی، وینگر نساجی قائمشهر معتقد است، بقای این تیم در لیگ برتر با شکست دادن پدیده در دیدار هفته جاری قطعی خواهد شد: «فکر می‌کنم اگر پدیده را شکست بدهیم ماندن‌مان در لیگ برتر قطعی خواهد شد، هر چند که من قبلاً هم گفته‌ام نساجی سقوط نخواهد کرد، چون بازیکنان باکیفیت و کادر فنی توانایی داریم. در حال حاضر رفاقت و همدلی در نساجی موج می‌زند و جو بسیار خوبی در تیم وجود دارد هواداران هم قطعاً به ما انرژی مثبت می‌دهند و تمام هدف ما این است که آنها را خوشحال کنیم.»
 
 
عاشوری: کرمانشاهی عصبانی بود
علی‌اصغر عاشوری، هافبک گل‌گهر سیرجان با انتقاد از عملکرد داور بازی تیمش مقابل تراکتور، می‌گوید داور با عصبانیت با بازیکنان برخورد می‌کرد: «من در مورد کارت زرد اولی که گرفتم هیچ صحبتی نکرده و اعتراضی هم ندارم، چون جلوی حمله حریف را گرفتم و داور می‌توانست کارت زرد نشان دهد. در مورد کارت زرد دوم اما باید بگویم داور تصمیمی اشتباه گرفت، چون من هیچ خطایی در آن صحنه مرتکب نشده بودم. اگر بازی را نگاه کنید محمد عباس‌زاده با یک چرخش به هم‌تیمی خود پاس می‌دهد و سپس پای این بازیکن به پای من برخورد می‌کند. نمی‌دانم چرا داور بعد از این صحنه به من کارت داد تا از زمین اخراج شوم و طبیعتاً این اتفاق در تیم ما تأثیر منفی گذاشت. کرمانشاهی در زمین بازی بسیار عصبانی بود و مدام به بازیکنان کارت می‌داد. نمی‌دانم چرا او چنین شرایطی داشت. ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم، ولی تصمیمات داور در نتیجه تأثیرگذار بود.»
 

 


Page Generated in 0.0060 sec