printlogo


کد خبر: 232239تاریخ: 1400/4/21 00:00
لژیونرها

پورتو اجازه جدایی نمی‌دهد
علاقه فنرباغچه به طارمی
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران فصل گذشته با عقد قراردادی چهار ساله راهی تیم پورتو پرتغال شد و عملکرد چشمگیری در این تیم داشت. طارمی سه فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد ولی گهگاه خبر علاقه بعضی تیم‌های اروپایی به جذب این مهاجم رسانه‌ای می‌شود. طارمی در آخرین گفت‌وگوی خود تأکید کرد که برای جدایی یا ماندن در پورتو تابع تصمیم مسئولان این باشگاه است و هر اتفاقی در فوتبال ممکن است رخ بدهد.تازه‌ترین خبر پیرامون طارمی از سوی «باریش یوردوسه‌ون» خبرنگار شبکه TRT ترکیه مطرح شده است. این خبرنگار مدعی شد باشگاه فنرباغچه به جذب مهاجم ایرانی پورتو علاقه‌مند است. انتشار این خبر از سوی باریش در همین ساعات ابتدایی، واکنش هواداران فنرباغچه را به دنبال داشته است. با جدایی «موسی ماره‌گا» از تیم پورتو، بعید است این باشگاه پرتغالی به فکر فروش دیگر مهاجم خود باشد و به احتمال زیاد طارمی به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.
 
 
جدایی رامین و مهند، السیلیه را دچار مشکل می‌کند
رضاییان سه هفته در آفریقا
نشریه الشرق قطر، در گزارشی از انتقال‌های قرضی در لیگ ستارگان اینگونه نوشته است: «جذب قرضی بازیکنان یکی از راه‌حل‌های باشگاه‌های قطری برای جذب موقت بازیکنان سایر تیم‌ها در نقل ‌و انتقالات است. این روش می‌تواند از سویی مشکلات مالی برخی از باشگاه‌ها که توان خرید قطعی بازیکنان را ندارند حل کند اما از سوی دیگر در صورتی که بازیکنان عملکرد موفقی داشته باشند مورد توجه باشگاه اصلی خودشان قرار می‌گیرند و باید به همان تیم بازگردند.» در بخشی از این گزارش به انتقال قرضی مهندعلی مهاجم عراقی و رامین رضاییان بازیکن ایرانی الدحیل به السیلیه اشاره شده است: «مسئولان باشگاه السیلیه در انتظار اعلام پاسخ الدحیل درباره تمدید قرارداد دو بازیکن عراقی و ایرانی خود هستند تا با درخواست سامی الطرابلسی تونسی قرارداد قرضی این دو بازیکن تمدید شود. در صورتی که الدحیل با این درخواست موافقت کند این انتقال برای السیلیه مفید و تأثیرگذار خواهد بود اما در صورت عدم موافقت این باشگاه ممکن است با تصمیم الدحیل مهندعلی و رضاییان به باشگاه دیگری منتقل شوند که در این صورت السیلیه با دردسر مواجه می‌شود، چرا که برخی از بازیکنان اصلی خودش را از دست داده است. البته که به نظر می‌رسد این دو بازیکن موافقت باشگاه‌های خود برای ادامه همکاری با السیلیه را جلب کرده‌اند.»تیم السیلیه با به پایان رساندن مرحله نخست تمرین‌های بدنسازی خود را برای برپایی اردوی سه هفته‌ای در شهر طبرقه تونس آماده می‌کند. السیلیه در اردوی آفریقایی‌اش چند دیدار دوستانه با تیم‌های تونسی برگزار خواهد کرد.
 
 
وایله هافبک تیم ملی را می‌خواهد
عزت‌اللهی منتظر پیشنهاد خوب
سعید عزت‌اللهی که در ابتدای فصل قبل با انتقالی دور از ذهن به لیگ دانمارک رفت، فصل خوبی را با وایله گذراند و 31 بازی انجام داد و چهار گل نیز به ثمر رساند و یک پاس گل را هم به نام خود ثبت کرد. 
هافبک دفاعی تیم ملی چند روز دیگر راهی دانمارک می‌شود تا در تمرینات پیش فصل وایله بولدکلاب شرکت کند و پس از آن مشخص خواهد شد که آیا پیشنهاد اروپایی نیز برای این بازیکن خواهد آمد یا خیر؟ او دو سال دیگر با تیم دانمارکی قرارداد دارد.
 
 
آغاز نقل و انتقالات لیگ قطر
امید در الوکره، کریمی در الغرافه
نقل ‌و انتقالات تابستانی لیگ ستارگان قطر و جست و جوی بازیکنان خارجی برای تقویت تیم‌ها آغاز شد. طبق انتقال‌های صورت گرفته تاکنون امید ابراهیمی از الاهلی دوحه به الوکره پیوسته است. محمدحسین کنعانی‌زادگان هم از پرسپولیس راهی الاهلی شده است. براساس این گزارش؛ علی کریمی، بازیکنی که فصل گذشته در ترکیب تیم‌های قطر اس‌سی و الدحیل بازی کرده بود به الغرافه انتقال خواهد یافت.

 


Page Generated in 0.0057 sec