printlogo


کد خبر: 231933تاریخ: 1400/4/15 00:00
آرژانتین – کلمبیا نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا 2021 ساعت 5:30 بامداد فردا
خیز مسی به سوی فینال

 کلمبیا و آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا با هم دیدار خواهند کرد. آرژانتین با پیروزی سه بر صفر مقابل اکوادور به این مرحله رسیده و کلمبیا با برد در ضربات پنالتی برابر اروگوئه.
کلمبیا را یکی از مدعیان این رقابت‌ها می‌دانستند اما آنها در مرحله گروهی خوب نبودند. با این حال عملکرد این تیم برابر اروگوئه خوب بود و آنها حالا به مصاف تیم خطرناک آرژانتین می‌روند.
آرژانتین با صدرنشینی در گروه مقدماتی، در مرحله یک‌چهارم نهایی به اکوادور برخورد کرد و کار آسانی داشت. آنها حالا امید بسیاری دارند که به فینال برسند و برای پانزدهمین بار در تاریخ خود فاتح کوپا آمه‌ریکا شوند. این تیم البته از سال 1993 به این سو قهرمان این رقابت‌ها نشده است.
کلمبیا در خط حمله خود مشکل دارد و هرچند مهاجمان زیادی دارد اما نمی‌تواند گل بزند. آنها در بازی مقابل اروگوئه از لوییس موریل و دووان زاپاتا، مهاجمان آتالانتا استفاده کردند اما میگل بورخا ممکن است جای موریل را بگیرد که در آن بازی باز هم ناامیدکننده ظاهر شد.
داوینسون سانچس و یری مینا همچنان در قلب دفاع کلمبیا بازی خواهند کرد و پشت سر آنها هم داوید اوسپینا، دروازه‌بان باتجربه این تیم قرار می‌گیرد. او را می‌توان بهترین بازیکن کلمبیا در این رقابت‌ها دانست.
آرژانتین هم با رهبری لیونل مسی پا به میدان می‌گذارد. این بازیکن با چهار گل و چهار پاس گل در پنج بازی، ستاره کوپا آمه‌ریکا بوده. مسی البته در حال حاضر با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد و قرارداد او با بارسلونا به پایان رسیده است. آرژانتین گزینه‌های تهاجمی زیادی دارد، مانند لائوتارو مارتینس، نیکولاس گونسالس، آنخل دی‌ماریا و آنخل کوریا که همه برای حضور در ترکیب ثابت می‌جنگند.
سرخیو آگوئرو، مهاجم بارسلونا هم امیدوار است که در خط حمله حضور یابد. او که از منچستر سیتی به کاتالونیا رفته، در دو بازی آخر مرحله گروهی در ترکیب ثابت قرار گرفت.
نیکولاس اوتامندی، مدافع میانی باتجربه آرژانتین در قلب دفاع قرار خواهد گرفت و ژرمن پتزلا هم احتمالاً در کنار این بازیکن بنفیکا حضور خواهد یافت. پتزلا در برد سه بر صفر مقابل اکوادور نمایش اثرگذاری داشت.
 
‌ترکیب احتمالی
کلمبیا: اوسپینا؛ مونیوس، مینا، سانچس، تسیو؛ کوادرادو، باریوس، کوئیار، دیاس؛ زاپاتا، بورخا.
آرژانتین: ا. مارتینس؛ مولینا، پتزلا، اوتامندی، آکونیا؛ پاردس، ده‌پائول، لوسلسو؛ مسی، آگوئرو، ل. مارتینس.
 

 


Page Generated in 0.0048 sec