printlogo


کد خبر: 231525تاریخ: 1400/4/6 00:00
خلیلی مدیر آکادمی شد
حلالی و بزیک سرمربیان امید و جوانان


با توجه به شرایط آکادمی باشگاه پرسپولیس از چند روز قبل شنیده می‌شد تغییراتی در راه است. دیروز باشگاه پرسپولیس این تغییرات را رسمیت بخشید.
با حکم جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه محسن خلیلی مدیر سابق تیم بزرگسالان به عنوان مدیریت جدید آکادمی باشگاه پرسپولیس معرفی شد. در بخشی از این حکم آمده: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس منصوب می‌شوید. توفیق شما را در انجام این مسئولیت خطیر با رعایت اصول قانونی و احکام از خداوند متعال خواستاریم.»
همچنین اسماعیل حلالی به عنوان سرمربی تیم امید باشگاه معرفی شد. حلالی جزو پیشکسوتان خوشنام باشگاه محسوب می‌شود که مدارج مربیگری را طی کرده و برای مدتی، یکی از مربیان موفق آکادمی بود اما بنا به دلایلی از این سمت فاصله گرفت که حالا پس از موافقت تیم مدیریت باشگاه، به عنوان سرمربی امیدها معرفی می‌شود. حلالی قرار است از میان متقاضیانی که از طریق ارسال پیامک، فرم حضور در تست استعدادیابی تیم امید را پر کرده‌اند، تیم فصل آینده خود را تکمیل کند.
از سوی دیگر با حکم جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ادموند بزیک به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان انتخاب شد. بزیک هم مثل حلالی سابقه مربیگری در تیم‌های پایه پرسپولیس را دارد.
به نظر می‌رسد حضور رضا جباری و حسن خان‌محمدی در رأس کادر فنی تیم نوجوانان تداوم داشته باشد چرا که آنها هم در تیم خودشان کار کردند هم در هفته‌های پایانی فصل قبل تیم جوانان را از سقوط به دسته پائین‌تر نجات دادند اما احتمالاً دامنه تغییرات شامل حال تیم نونهالان که توسط مسعود زارعی هدایت می‌شد هم خواهد شد.


Page Generated in 0.0059 sec