printlogo


کد خبر: 231524تاریخ: 1400/4/6 00:00
خبر



مصدوم‌ها به گل‌گهر نمی‌رسند

پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان وحید امیری، سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و به نظر می‌رسد این شرایط در بازی چهارشنبه مقابل گل‌گهر هم برقرار باشد.در شرایطی که احتمال می‌رفت امیری به بازی گل‌گهر برسد اما نه او و نه دو بازیکن دیگر به این بازی نخواهند رسید.دیروز سیامک نعمتی که از ناحیه کتف آسیب دیده به صورت اختصاصی نرم دوی کرد اما به خاطر فاصله کم بازی گل‌گهر تا آن روز شرایط بازی را به دست نخواهد آورد.گفتنی است عیسی آل‌کثیر که از ناحیه انگشت کوچک دست با شکستگی مواجه شده بود در بازی با مس رفسنجان با دست آتل شده به میدان رفت و 60 دقیقه در زمین بود که احتمالاً با همین شرایط مقابل گل گهر هم بازی خواهد کرد.همچنین در جریان بازی با مس، سیدجلال حسینی از ناحیه چهار سر ران دچار آسیب دیدگی شد اما تا پایان در زمین ماند. او دیروز در تمرین ریکاوری حاضر شد و طبق نظر کادرپزشکی مصدومیتش جزئی است و بدون مشکل می‌تواند در دیدار با گل‌گهر به زمین برود.


پیشنهاد بالای 10 میلیارد به دو پرسپولیسی

خبرگزاری مهر دیروز خبر داد یکی از باشگاه‌های صنعتی لیگ برتر فوتبال ایران به دو بازیکن پرسپولیس پیشنهادهای جالبی داده است. البته این بازیکنان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارند هیچ پاسخی به این موضوع نداده و دادن پاسخ را به مدیربرنامه‌های خود واگذار کرده‌اند. این دو بازیکن که پیشنهاداتی بالای ۱۰ میلیارد تومان برای یک فصل دریافت کرده‌اند هنوز راضی نشده‌اند پای میز مذاکره بنشینند.


جلسه حساس با کارگزار

در این بین با وجود اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود در سال اول عمل کرده است، مدیران این باشگاه معتقدند درآمدزایی کارگزار جوابگوی مخارج باشگاه پرسپولیس نیست و قرار بود دیروز در همین زمینه جلسه سرنوشت‌سازی بین مدیران باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز برگزار و درباره ادامه یا قطع همکاری طرفین در فصل آینده تصمیم‌گیری شود.


Page Generated in 0.0053 sec