printlogo


کد خبر: 231507تاریخ: 1400/4/6 00:00
برزیل-اکوادور، گروه B کوپا آمه‌ریکا، ساعت 1:30 بامداد
تقابل آرامش و تلاطم


برزیل از صعود به مرحله یک‌چهارم‌نهایی و صدرنشینی در گروه B مطمئن شده اما در بازی با اکوادور به دنبال حفظ رکورد صددرصدی خود است. تیم حریف اما انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد و می‌خواهد در آخرین فرصت بیشترین امتیاز را بگیرد تا آخرین تیم صعودکننده به مرحله بعد باشد.
اکوادور از سه بازی قبلی‌اش تنها دو امتیاز گرفته  (باخت یک بر صفر به کلمبیا و دو تساوی 2 بر 2 برابر ونزوئلا و پرو ) و حالا در سخت‌ترین دیدار به همه امتیازات احتیاج دارد.
شاگردان گوستاوو آلفارو به یک نتیجه خوب مقابل مدعی اول قهرمانی نیاز دارند تا همچنان بالاتر از ونزوئلا باقی بمانند، تیمی که فقط به خاطر تفاضل گل بدتر در انتهای جدول گروه قرار گرفته و البته بازی آسان‌تری با پرو دارد.
برزیل به دنبال حفظ ضرباهنگ خود برای مرحله یک‌چهارم ‌نهایی است. تیم تیته به ترتیب با سه و چهار گل ونزوئلا و پرو را از پیش رو برداشت اما با خوش‌شانسی و گل دقیقه دهم وقت‌های تلف‌شده کلمبیا را 2 بر یک شکست داد. سلسائو که 10 بازی آخرش در رقابت‌های مختلف را برده زیر فشار زیادی قرار دارد برای اینکه در خانه از قهرمانی‌اش در آمریکای جنوبی دفاع کند.
 
اخبار تیمی
با توجه به اینکه اکوادور باید برابر تیم خطرناک برزیل نتیجه خوبی بگیرد، شاید مجبور شود دیدگاه محتاطانه‌تری برای این بازی در پیش بگیرد به این شکل که خاویر آرئاگا به دفاع اضافه شود و خط دفاعی پنج نفره را تشکیل دهد.
بال تیم، آیرتون پرسیادو می‌تواند بازیکن کلیدی خط حمله باشد به دلیل اینکه در دو بازی آخر تیم موفق به گلزنی شده است. او از مهاجم تیم، لئوناردو کامپانا حمایت می‌کند که برای زدن نخستین گل ملی خود بی‌تاب است.
با توجه به اینکه یک بازی مهم در یک‌چهارم ‌نهایی در پیش است، انتظار می‌رود برزیل برای این بازی به چند بازیکن اصلی خود استراحت بدهد هرچند تا اینجا هم برای هر بازی تغییراتی در ترکیب این تیم صورت گرفته.
هر یک از سه دروازه‌بان تیم تا اینجا یک بازی انجام داده‌اند اما احتمالاً ادرسون منچسترسیتی و آلیسون لیورپول برای بازی‌های باقی‌مانده تیم با هم رقابت خواهند داشت و کسی که در بازی بامداد فردا بازی کند شانس بیشتری برای بازی در مرحله حذفی دارد.
تیته شاید از زوج ادر میلیتائو و مارکینیوش در قلب دفاع استفاده کند و به تیاگو سیلوای 36 ساله که دو بازی پشت سر هم انجام داده، استراحت بدهد، نیمار اما در ترکیب می‌ماند، او در این سه بازی دو گل زده و دو پاس
گل داده.

‌ترکیب احتمالی
برزیل: آلیسون؛ دانیلو، مارکینیوش، میلیتائو، ساندرو؛ اورتون، کاسمیرو، فابینیو، ریچارلیسون؛ نیمار، فیرمینو
اکوادور: گالیندز؛ آنخلو پرسیادو، آرئاگا، هینکاپی، آربولدا، استوپینان؛ منا، مندز، کایسدو، آیرتون پرسیادو؛ کامپانا


 


Page Generated in 0.0063 sec