printlogo


کد خبر: 228475تاریخ: 1400/2/7 00:00
خبر

 اردوی اروپایی برای تیم ملی تیراندازی
خدمتی و صادقیان دست به تفنگ می‌شوند
سه تیرانداز تیم ملی تفنگ امروز (سه‌شنبه) هفتم اردیبهشت راهی اردوی تدارکاتی مجارستان می‌شوند. 
تیم ملی تفنگ با ترکیب سه تیرانداز المپیکی مهیار صداقت، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان امروز (سه‌شنبه) برای حضور در اردوی تدارکاتی عازم مجارستان می‌شوند. الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ این ملی‌پوشان را همراهی می‌کند. 
البته قرار است که نفرات اعزامی به اردوی مجارستان افزایش پیدا کنند. فدراسیون در حال حاضر برای این سه ملی‌پوش که ویزای ۲ ساله داشتند بلیت رزرو کرده و قرار است امروز سه‌شنبه راهی مجارستان شوند.
 فاطمه کرم‌زاده دیگر تیرانداز المپیکی رشته تفنگ به همراه پوریا نوروزیان و مه لقا جام بزرگ نیز بعد از آماده شدن ویزاهای‌شان راهی مجارستان می‌شوند. 
این اردوها علاوه بر آماده‌سازی تیراندازان برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جهت خرید فشنگ تست شده برای تیم ملی حائز اهمیت است. 
مشکلات تهیه و استفاده از فشنگ در داخل باعث شده تا تیراندازان بیشتر اردوهای خود را بدون استفاده از فشنگ پشت سر بگذارند. 
به همین دلیل این اردو می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. تیم ملی تیراندازی قرار است اوایل خرداد در مسابقات قهرمانی اروپا که به میزبانی کرواسی انجام خواهد شد شرکت کند.
 
 
اعزام ۶ وزنه‌بردار پارالمپیکی به جام جهانی تایلند
پس از لغو مسابقات جام جهانی پاراوزنه‌برداری در گرجستان به دلیل کرونا، وزنه‌برداران پارالمپیکی اواسط اردیبهشت راهی تایلند می‌شوند.
جام جهانی تایلند که آخرین درگاه برای کسب مجوز جهت حضور در پارالمپیک توکیو است، ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در بانکوک تایلند برگزار می‌شود.
امیرجعفری در دسته ۶۵ کیلوگرم، نادر مرادی ۷۲ کیلوگرم، روح‌الله رستمی ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی پور ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی ۱۰۷ کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت ۱۰۷ کیلوگرم نفرات اعزامی به تایلند هستند که علی اصغر رواسی (سرمربی) و علی فخرآور (مربی) هدایت تیم را بر عهده خواهند داشت.
تیم ملی پاراوزنه‌برداری در حال حاضر در اردوی کیش به‌سر می‌برد.
 
 
موافقت کمیسیون ماده ۵ با احداث مجموعه فرهنگی  ورزشی کمیته ملی المپیک
جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران تشکیل و با احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کمیته ملی المپیک موافقت شد.
علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در این جلسه که با حضور اعضا، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران و عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تشکیل شد، گفت: «طرح مذکور در زمینی با مساحت بیش از ۴۰۰۰ متر مربع در منطقه ۲ شهرداری، در محدوده اراضی پیرامونی فرحزاد قرار دارد. از آنجا که کمیته ملی المپیک در کنار بخش‌های اصلی ورزشی به بخش‌هایی به عنوان فضاهای خدمات دهنده ورزشی، تفریحی و فرهنگی نیاز دارد، در اولین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در سال ۱۴۰۰، برای تأمین این خدمات با احداث یک مجموعه ۷ طبقه فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این محدوده شهری موافقت شد.»
اشراقی ادامه داد: «مجموعه مذکور با داشتن فضاهای فوق الذکر، علاوه بر اسکان موقت قهرمانان ملی، می‌تواند تسهیلات لازم را برای بخش‌های مختلف این آکادمی فراهم کند.»
بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۵، تأکید کرد: «در این جلسه طرح بازنگری و اصلاح ضوابط تأمین پارکینگ و طرح موضوعی ساماندهی نظام حق انتقال توسعه به صورت مبسوط مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و قرار شد موارد طرح شده جهت بررسی بیشتر به کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج ارسال شود.»
 

Page Generated in 0.0049 sec