printlogo


کد خبر: 228473تاریخ: 1400/2/7 00:00
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نگرانی پرسپولیسی‌ها را کم کرد
فعلاً خبری از تعویق بازی سپاهان نیست

داستان به قرنطینه رفتن پرسپولیس ظاهراً زیاد هم جدی نیست یا حداقل اگر قرنطینه‌ای باشد محدود به حضور تیم در کمپ تمرین سرخ‌ها و انجام تست مجدد می‌شود و اینطوری بعید است بازی با سپاهان به تعویق بیفتد. بعد از صحبت‌های سهیل مهدی و تابعیت سازمان لیگ از وزارت بهداشت و ستاد کرونا، صحبت‌های رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خیال پرسپولیسی‌ها را تا حدودی راحت کرد: «این موضوع مطرح شده که آنها روال عادی زندگی خود را طی کنند. نظر ستاد مقابله با کرونا این است که تمامی تیم برای قرنطینه به کمپ خود برود. قرار است از ورزشکاران تست گرفته شود که در صورت نمونه مثبت قرنطینه جداگانه لحاظ خواهد شد. با سمیعی مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردم و او پیگیر موضوع است. با توجه به اینکه بازیکنان هر روز تست می‌دهند، نمونه آنها هم منفی بوده و با توجه به اینکه با پرواز چارتر به ایران می‌آیند این موضوع مطرح شده که آنها روال عادی خود را طی کنند.»
دیروز ابراهیم شکوری هم در مصاحبه‌ای گفت: «تیم ما در قرنطینه است و از اتاق بیرون نمی‌آییم. این چیزی است که مدیریت و کادر فنی برای اعضای کاروان در نظر گرفته‌اند و بچه‌ها همواره در اتاق‌های خودشان هستند. این شرایط خیلی سخت است اما خدا را شکر که بچه‌های ما حرفه‌ای هستند و این کار را انجام می‌دهند.»
گفته می‌شود مسئولان سازمان لیگ به پرسپولیسی‌ها گفته‌اند بازی جمعه 17 اردیبهشت مقابل سپاهان لغو نخواهد شد. دیروز مرزبان مربی سپاهان هم گفت: «برنامه تمرین و آماده‌سازی ما برای بازی با پرسپولیس طبق روال قبل ادامه دارد. سلامت بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای ما هم حائز اهمیت است چون بعضی از دوستان من در این تیم هستند ولی از سازمان لیگ اعلام شده که بازی ما با پرسپولیس برگزار خواهد شد. پرسپولیس دائم در شهر گوا تست کرونا می‌دهد و در بازگشت به ایران هم مجدداً از آنها تست گرفته می‌شود. به همین دلیل نگرانی‌ای وجود ندارد.»

Page Generated in 0.0047 sec