printlogo


کد خبر: 228469تاریخ: 1400/2/7 00:00
خبر

واریز پول
بعد از گلایه‌ بازیکنان و مربیان پرسپولیس در هند نسبت به شرایط مالی باشگاه، روز یکشنبه بخشی از مطالبات بازیکنان به حساب‌شان واریز شده تا آنها قبل از بازی با الوحده، شارژ روحی شوند. به نظر می‌رسد قرارداد پیچیده با کارگزار در کنار بدهی‌های گسترده، مهم‌ترین دلایل تأخیر باشگاه در پرداخت پول به حساب اعضای تیم است.
 
 
تأکید روی مسأله دربی
ابراهیم شکوری بار دیگر تأکید کرد که شرط پرسپولیس برای حضور در دربی تعداد بازی‌های برابر با استقلال است. خواسته باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف و معین است. در دور رفت و قبل از دربی بنا به درخواست باشگاه رقیب و همچنین برنامه‌ریزی سازمان لیگ، مسابقه عقب افتاده ما به ویژه بازی با نساجی در شرایط کاملاً فشرده و بعد از برگشت از فینال آسیا برگزار شد. ما هم تمکین و با شرایط سخت در قائمشهر حضور پیدا کردیم. در حال حاضر درخواست ما این است که بازی استقلال و صنعت نفت هم در آبادان برگزار شود و بعد از آن دربی برگزار شود. من فکر می‌کنم این یک درخواست منطقی بر اساس اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده و از شهاب‌الدین عزیزی خادم می‌خواهیم که به این مسأله هم نگاه ویژه داشته باشند.
 
 
اقدام حقوقی علیه کانال‌ها
باشگاه پرسپولیس قصد دارد در راستای ایجاد پاکسازی علیه برخی کانال‌های‌ خبری و صفحات اینستاگرامی اقدام حقوقی کند. برخی از این کانال‌ها بخصوص در چند وقت اخیر اقدام به انتشار مطالبی کرده‌اند که به این باشگاه لطمه وارد کرده است. به طور مثال انتشار زودهنگام ترکیب پرسپولیس در روزهای اخیر جنجال‌های زیادی ایجاد کرده و مشخص نیست برخی افراد با چه اهدافی از دو یا یک روز مانده به بازی این تیم اقدام به انتشار ترکیب این تیم می‌کنند.تداوم این روند سبب شد مدیران باشگاه پرسپولیس که عزم جدی برای برخورد با این تحرکات مشکوک دارند بدون ایجاد هیچ‌گونه جار و جنجالی روند شکایت از این کانال‌ها را دنبال کنند. ضمن اینکه برخی صفحات هواداری هم با نام پرسپولیس اقدام به فعالیت در فضای مجازی کرده و از این راه درآمد کسب می‌کنند که مسئولان باشگاه قصد دارند در این زمینه هم اقدامات حقوقی لازم برای جلوگیری از تضییع حق باشگاه انجام دهند.
 

Page Generated in 0.0049 sec