printlogo


کد خبر: 228456تاریخ: 1400/2/7 00:00
طنزیم
طرح افطار تا سحر شمشیربازی

هومن جعفری

مثل اینکه تراکتوری‌ها یک بار از قصه بازی کردن با پاسپورت بازیکن درس نگرفتند که الان دوباره دارند با گرو گرفتن پاسپورت عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری خودشان مشکل درست می‌کنند. بابا از اول درست انتخاب کنید، درست قرارداد ببندید که آخرش ناچار نباشید برای پیچاندن بازیکن کارتان به این پلیتیک‌ها بیفتد!
***
حمیدخان جاسمیان هم درگذشت و راحت شد. نسل قدیمی‌های فوتبال ایران در حال ته کشیدن هستند و یکی یکی تنهایمان می‌گذارند. حمیدخان بازیکن کوچکی نبود اما خیلی اهل شلوغ کردن نبود. شاید دلیل اینکه فوتش خیلی سروصدا نکرد همین باشد. اگر چند اظهارنظر جنجالی علیه این و آن می‌کرد، شاید خبر درگذشتش بیشتر به چشم می‌آمد. تلخ شده این روزگار. آدم‌ها برای دیده شدن نباید موفق باشند. باید هوچی‌گری کنند!
***
سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال هم منصوب شد. احتمالاً وظیفه چنین پستی این است که یک چراغ بگیرد جلویش و راه بیفتد و راه را نشان راه گم شده‌ها بدهد. حالا اینکه حامد مؤمنی کارش درست است و باید در فدراسیون حتی پست‌های بالاتری هم دریافت کند که اصلاً محل بحث نیست منتهی سؤال اصلی اینجاست که دپارتمان راهبردی در فدراسیونی که حتی نمی‌تواند یک قرارداد بدون تبعات امضا کند، دقیقاً چه معنایی دارد!
 

Page Generated in 0.0059 sec