printlogo


کد خبر: 228444تاریخ: 1400/2/7 00:00
مصاحبه

جلالی‌راد: برای دربی شمال پرانگیزه هستیم
سعید جلالی‌راد دروازه‌بان نساجی مازندران درباره بازی جام حذفی مقابل ملوان بندرانزلی می‌گوید: «قطعاً یک بازی حساس و جذاب خواهد بود که شاید بتوان گفت یک دربی شمالی است و بازیکنان دو تیم هم برای پیروزی در آن به آب و آتش می‌زنند. ما هم انگیزه فوق‌العاده‌ای داریم و دل‌مان می‌خواهد هواداران تیم‌مان را شاد کنیم. نساجی در جام حذفی هم با قدرت ورود خواهد کرد چراکه در این جام برنامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم پله‌پله به سمت فینال جلو برویم. مشخصات تیم ما به تیمی که بتواند در جام حذفی موفق عمل کند می‌خورد و ان‌شاءاالله با هدایت کادر فنی یک مرحله دیگر به هدف‌مان نزدیک شویم.» جلالی‌راد با اشاره به نتایج نساجی در لیگ ‌برتر ادامه می‌دهد: «خدا را شکر همه می‌بینند بازیکنان ما برای رسیدن به نتیجه مطلوب چقدر تلاش می‌کنند اما اتفاقات و بعضاً مشکلاتی که در داوری‌های بازی‌های ما رخ می‌دهد مانع از رسیدن به نتیجه دلخواه شده است. ترقوه مجتبی در ضربه شدید پیام نیازمند شکست و متأسفانه انگار فصل را از دست داد. اگر صحنه برخورد او با دروازه‌بان سپاهان را بینید، نیازمند فقط او را می‌زند ولی داور کوچکترین واکنشی نسبت به اعلام خطای پنالتی ندارد.»
 
شمسایی: کسب ۷ امتیاز از سه بازی خوب است
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان می‌گوید کسب ۷ امتیاز از سه بازی خارج از خانه عملکرد خوبی است.
وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال می‌گوید: «ما سه هفته پیاپی در بیرون از خانه بازی داشتیم. در مصاف با مقاومت در آخرین لحظه به تساوی رسیدیم در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم. سپس مقابل تیم بسیار خوب مس یک بازی سنگین را برگزار کردیم و به یک برد شیرین دست یافتیم و این هفته در خانه حریف مقابل تیم تازه‌وارد و قدرتمند کراپ سه امتیاز کسب کردیم که بازیکنان و مربیان خوبی دارد. فکر می‌کنم کسب ۷ امتیاز از سه بازی خارج از خانه عملکرد خوبی برای ماست. مقابل کراپ می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و در برخی دقایق هم می‌توانستیم بیشتر گل بخوریم. تیم کراپ فوق‌العاده بود و دقایقی خیلی ما را تحت فشار گذاشت. حق ما در این بازی پیروزی بود هرچند کمبود بازیکن ما را اذیت می‌کند اما توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم.» شمسایی در مورد بازی کردنش مقابل کراپ ادامه می‌دهد: «با مصدومیت زانو روبه‌رو هستم که اذیت می‌کند و زیاد نمی‌توانم بازی کنم اما برای نفس گرفتن بازیکنان به میدان رفتم. ما بازیکنان بزرگی داریم و دست آنها را می‌بوسم و ممنونم. امیدوارم با همین روند در ادامه مسابقات پیش برویم.»
 
بیژن: نساجی، لیگ برتری می‌ماند
مجتبی بیژن مدافع نساجی مازندران که در بازی با سپاهان بشدت مصدوم شد، در مورد آسیب‌دیدگی‌اش می‌گوید: «شکستگی محرز و قطعی است، اما درصد مصدومیت و روش درمان آن هنوز مشخص نشده، از این‌رو در جلسه‌ای با پزشکم در تهران در مورد ادامه روند بهبودی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. به نظر می‌رسد مصدومیتم طولانی است و فصل را از دست بدهم. مگر اینکه تعطیلات طولانی در مسابقات به وجود بیاید و بازی‌ها به درازا بکشد در این صورت می‌توانم با تلاش مضاعف خود را به هفته‌های پایانی لیگ برسانم. در هر حال اگر من هم نباشم سایر هم‌تیمی‌هایم جای خالی را پر خواهند کرد و با ارائه بازی‌های زیبا تیم نساجی را در لیگ برتر نگه می‌دارند.» بیژن که شانس بقای نساجی را بالا می‌داند، ادامه می‌دهد: «وجود ساکت الهامی تأثیر مثبتی در تیم ما گذشت. درصد مالکیت توپ‌مان بالا رفته و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم. ما می‌توانستیم در بازی با تیم پرسپولیس و هم در این بازی برنده باشیم، ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و سه امتیاز از دست رفت. امیدوارم در ادامه بازیکنان بتوانند نتایج لازم را کسب کرده و با توجه به اینکه از نظر روحی و تاکتیکی شرایط خوبی پیدا کردیم امتیازات لازم را کسب کرده و در لیگ برتر بمانیم.»
 
جعفری: روزهای سختی در پدیده داشتم
حسن جعفری مدافع راست مس رفسنجان درباره شکست تیمش برابر نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «این بازی تقریباً یکطرفه بود و تیم ما مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. چند موقعیت خوب هم داشتیم که متأسفانه به هدر رفت و متأسفانه گلی خوردیم که هر صد سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. ما واقعاً بدشانس بودیم، ولی فوتبال همین است و نمی‌توان کاری کرد. تمام هدف ما این است که در بازی‌های بعدی این باخت را جبران کنیم.» جعفری در مورد جدایی‌اش از پدیده و انتخاب مس رفسنجان هم ادامه می‌دهد: «من در این فصل در پدیده روزهای نسبتاً سختی را پشت سر گذاشتم و البته یک مصدومیت سخت هم برایم به وجود آمد. خدا را شکر می‌کنم یک انتخاب خوب انجام دادم و به باشگاه مس آمدم. من از این انتخاب راضی هستم و امیدوارم عملکرد خوبی در تیم جدیدم داشته باشم.»

Page Generated in 0.0054 sec