printlogo


کد خبر: 228442تاریخ: 1400/2/7 00:00
تا ۴۰ سالگی برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنم
محمدرضا حسینی: بازی سپاهان - پرسپولیس، بازی قهرمانی نیست

سپاهان یک بازی مهم دیگر را بیرون از خانه و در ورزشگاهی که معمولاً روز سختی برای تمامی میهمانانش رقم می‌زند، با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس که این روزها در آسیا حضور دارد، دوباره صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بیستم را از سرخپوشان پایتخت پس گرفت. محمدرضا حسینی وینگر راست سپاهان در مصاف با نساجی مازندران یکی از خوب‌های تیمش بود، بخصوص در نیمه دوم که شاگردان ساکت الهامی برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می‌کردند، با قدرت حفظ توپ بالایی که دارد و خطاهایی که در چند برهه از بازیکنان تیم میزبان گرفت، سبب شد فشار این تیم کاهش پیدا کند. حسینی که با توجه به درخششی که دارد انتظار داشت به تیم ملی دعوت شود، صحبت‌های جالبی در مورد سپاهان و شرایط خودش دارد:
 
رقابت سختی با پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی دارید.
 ببینید جای سپاهان در آسیا خالی است. حسرت می‌خوریم و دوست داشتیم امسال باشیم و نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم امسال خوب نتیجه بگیریم و سال بعد نماینده خوبی باشیم. پرسپولیس تیم خوبی است و ثبات داشته و قطعاً تیم شایسته‌ای هستند که این شرایط خوب را دارند. ما واقعاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هر بازی به سه امتیاز فکر می‌کنیم. اگر لیاقت داشته باشیم، قطعاً قهرمان می‌شویم و تمام تلاش‌مان این است که در بازی‌های باقی‌مانده بهترین نتایج را بگیریم.
آیا می‌توان اینطور استنباط کرد که برنده بازی سپاهان و پرسپولیس که روز هفدهم اردیبهشت در نقش‌جهان برگزار می‌شود، تعیین‌کننده قهرمان لیگ بیستم است؟
 فکر نمی‌کنم بشود این بازی را به بازی قهرمانی ربط داد و چند بازی دیگر داریم. نزدیک 27، 28 امتیاز برای ما باقی مانده و نزدیک 30 امتیاز برای پرسپولیس. حتی استقلال و تیم‌های پایین‌تر شانس قهرمانی دارند و هیچ چیز مشخص نیست. در بازی با پرسپولیس مثل بازی با نساجی به سه امتیاز فکر می‌کنیم. اصلاً به این فکر نمی‌کنیم که با بردن یا نبردن قهرمان می‌شویم یا نمی‌شویم. علاوه بر این فکر می‌کنم امسال تا هفته آخر رقابت قهرمانی ادامه داشه باشد. همه تیم‌ها خوب هستند و ما در این شرایط فقط به بازی پیش‌رو فکر می‌کنیم.
بحث محرومیت احسان حاجی‌صفی در بازی با پرسپولیس هم این روزها به سوژه داغی تبدیل شده. آیا در بازی با نساجی متوجه کارت گرفتن حاجی‌صفی شدید؟
 ما که می‌دانستیم، در آن صحنه پیام فقط کارت گرفت. من در آن صحنه بودم و احسان فقط داشت صحبت می‌کرد.
حاجی‌صفی گل زیبایی هم به نساجی زد...
 بالاخره احسان سال‌هاست جزو بهترین‌های ایران و کاپیتان تیم ملی است. از ابتدا مشخص بود حضور او خیلی می‌تواند به تیم کمک کند و حالا این موضوع را در بازی‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.
با وجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دهی اما باز هم به تیم ملی دعوت نشدی! از این موضوع ناراحت نیستی؟
 اول اینکه فارغ از بودن و نبودن من در تیم ملی، برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم این چهار بازی را ببریم و به جام‌جهانی برویم؛ اگر برویم نفعش برای همه است. همچنین برای کادر فنی و بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم. انتظار دعوت داشتم ولی نمی‌توان خرده گرفت و آقای اسکوچیچ هم یک تعدادی را می‌تواند دعوت کند. ناراحتی ندارم و برای تیم ملی از صمیم قلبم آرزوی موفقیت می‌کنم.
با این شرایط قید دعوت به تیم ملی را زدی؟
 نه، به‌هیچ‌وجه. من تا روزی که بازی کنم، حتی اگر تا 40 سالگی باشد، تمام تلاشم را می‌کنم به تیم ملی برسم. هیچ‌وقت پا پس نمی‌کشم. شب که می‌خوابم و صبح که از خواب بیدار می‌شوم، به تیم ملی فکر می‌کنم و یکی از آرزوهایم رسیدن به تیم ملی است و آرزوی موفقیت برای تیم ملی ربطی به این موضوع ندارد.
 به نظر می‌رسد برای دعوت به تیم ملی بدشانس بودی.
 فکر می‌کنم در این چهار، پنج سال اخیر حقم بوده که به تیم ملی دعوت بشوم. اما حتماً خواست خدا بوده. شاید باید تلاشم را بیشتر بکنم تا در خدمت تیم ملی کشورم باشم.
 
 
خلعتبری: حسرت نبودن در آسیا را می‌خوریم
محمدرضا خلعتبری وینگر سپاهان که این روزها بیشتر نیمکت‌نشین است، درباره پیروزی مقابل نساجی می‌گوید: «بازی سختی بود و این را می‌دانستیم کار سختی در قائمشهر مقابل نساجی داریم ولی با توجه به دو امتیازی که مقابل نفت مسجدسلیمان از دست داده بودیم محکوم به پیروزی بودیم و خدا را شکر به آن دست پیدا کردیم. نساجی واقعاً تیم خوبی است و حقش نتایج خیلی بهتر و جایگاه بالاتری است. این تیم، تیم شهر من است و دوست ندارم آنها را در این وضعیت ببینم و امیدوارم به‌جز بازی با سپاهان همیشه موفق باشند.» خلعتبری در مورد جای خالی سپاهان در آسیا هم توضیح می‌دهد: «ابتدا جا دارد برای تمام نمایندگان ایران آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی راهی مرحله بعد شوند. خودمان هم فقط حسرت می‌خوریم که تیمی با این پتانسیل و آمادگی که می‌توانست در آسیا بدرخشد در مسابقات نیست.»

 


Page Generated in 0.0051 sec