printlogo


کد خبر: 228421تاریخ: 1400/2/6 00:00
طارمی بهترین لژیونر هفته آسیا شد

مهدی طارمی با درخشش در دیدار پورتو مقابل ویتوریا از سوی AFC بهترین لژیونر هفته نام گرفت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از نامزد بهترین لژیونر هفته این قاره پرده برداشت که نام مهدی طارمی، میلاد محمدی و علی قلی‌زاده نیز به چشم می‌خورد.
طارمی با درخشش در دیدار مقابل ناسیونال و گلزنی برای پورتو توانست بیشترین رأی را در این نظرسنجی به دست آورد.
این بازیکن با کسب 48/87 درصد آرا بهترین لژیونر هفته نام گرفت.
اومربوئف بازیکن لکوموتیو تاجیکستان با 3/66 درصد آرا دوم شد و علی قلی‌زاده و میلاد محمدی در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند.
 
 
 
واکنش سماک به تغییر سیستم زنیت با غیبت آزمون و هت‌تریک قهرمانی
سرمربی زنیت در مورد تغییر سیستم زنیت با توجه به غیبت سردار آزمون مطالبی را بیان کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ، سرگئی سماک در مورد ترک سیستم 2-4-4 و روی آوردن به سیستم 3-3-4 با توجه به غیبت سردار آزمون در بازی روز شنبه برابر روتور در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر روسیه گفت: «ما در مورد این سیستم جدید بازی فکر کردیم. از سویی دریوسی هم در شرایط بسیار خوبی قرار داشت. با آزادی این بازیکن سیستم زنیت به 1-3-2-4 تغییر می‌یافت.»
سرمربی زنیت درباره اهمیت پیروزی یا عنوان قهرمانی در دیدار بعدی برابر لکوموتیو مسکو گفت: «به طور طبیعی پیروزی برای ما مهم‌ترین چیز و یک اصل است. مهم نیست این پیروزی در کجا به دست می‌آید. اکنون ما فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.»
تیم زنیت برابر روتور در غیاب سردار آزمون به دلیل محرومیت 6 بر صفر پیروز شد. این تیم با 58 امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه است و با پیروزی برابر روتور گام بلندی برای سومین قهرمانی متوالی‌اش در این رقابت‌ها برداشت.
 

Page Generated in 0.0044 sec