printlogo


کد خبر: 228419تاریخ: 1400/2/6 00:00
لیگ قهرمانان

تن کاته دنبال صعود
هنک تن کاته سرمربی الوحده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: «ما نیاز داریم تا بهترین نمایش خود را مقابل آنها به اجرا گذاریم تا شانس صعود ما عملی شود. برخی از بازیکنان ما در این مسابقه حضور ندارند و ما از این بابت نمی‌توانیم از تلاش آنها استفاده کنیم. ما در اولین بازی این رقابت با پرسپولیس روبه‌رو شدیم و توانستیم نتیجه بهتری نسبت به سایرین کسب کنیم. هدف ما پیروزی مقابل پرسپولیس است تا شانس صعود به مرحله بعدی بیشتر شود. ما بهترین نمایش خود را انجام می‌دهیم و سعی داریم بهترین تاکتیک و مناسب‌ترین نقشه را مقابل پرسپولیس به اجرا گذاریم.»
 
اعلام آمادگی ماتاش
تیم ماتاش مهاجم اهل اسلوونی الوحده امارات در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: «ما هدف خودمان از این بازی را می‌دانیم و آماده‌ایم تا مقابل حریف به میدان برویم. ما آماده هستیم تا بهترین نمایش خود را مقابل پرسپولیس به اجرا گذاریم. دیدار مقابل پرسپولیس برای ما آسان نخواهد بود ولی چون هدف خود را می‌دانیم تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. البته باید آمادگی خوبی نیز داشته باشیم تا بتوانیم بهترین تلاش خود را در میدان به ثبت رسانیم.»
 
امیدواری خربین
عمر خربین مهاجم سوری الوحده امارات درباره رویارویی با پرسپولیس گفت: «فکر می‌کنم مسابقه فردا (امروز) مهم‌ترین بازی ما است و کلید صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان خواهد بود. باید تمرکز بالایی داشته باشیم. باید تمام چیزی که از ما خواسته شده است را ارائه بدهیم تا با نتیجه مدنظر از زمین بیرون بیاییم.»
 
بلان انگیزه دارد
لوران بلان سرمربی فرانسوی الریان در نشست خبری پیش از بازی با گوا گفت: «ما به هدف‌مان که صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود، نرسیدیم. باید در دو مسابقه باقی مانده در لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. باید برای پیروزی مقابل گوا و پرسپولیس به زمین مسابقه برویم تا خودمان را ثابت کنیم. انجام بازی‌ها به صورت هر سه روز یک بار بسیار دشوار است اما باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام بگذاریم و برای برنده شدن وارد زمین شویم.» این در حالی است که دیروز رسانه‌های قطری خبر داده بودند الریان بی‌خیال دو بازی باقیمانده آسیایی‌اش شده است!
 

Page Generated in 0.0038 sec