printlogo


کد خبر: 228418تاریخ: 1400/2/6 00:00
خبر

چک کردن ساعت بازگشت
در نشست هماهنگی پیش از بازی‌های روز پنجم از گروه E لیگ قهرمانان آسیا که دیروز به صورت وبینار برگزار شد، ساعت پرواز بازگشت سه تیم میهمان در گوا، چک شد. این اقدام با توجه به هماهنگی‌های مورد نیاز برای پرواز تیم‌ها و عدم تداخل با پروازهای خروجی و ورودی دیگر توسط فدراسیون فوتبال هند، صورت گرفت. گفتنی است؛ کاروان پرسپولیس ساعاتی پس از آخرین بازی خود برابر الریان قطر، جزیره گوا را با پرواز چارتر به مقصد تهران، ترک می‌کند. این دیدار، پنجشنبه شب در ورزشگاه جواهر لعل نهرو انجام خواهد شد.
 
دوباره سرخپوش
رنگ پیراهن دو تیم پرسپولیس ایران و الوحده امارات در جلسه هماهنگی مدیران که دیروز به صورت آنلاین انجام گرفت، مشخص شد. بر اساس تصمیم مسئولان برگزاری بازی، پرسپولیس با پیراهن اصلی و قرمزرنگ به میدان می‌رود و دروازه‌بان تیم هم یکدست سبز می‌پوشد. الوحده در این بازی سفیدپوش خواهد بود و دروازه‌بان این تیم، پیراهن خاکستری به تن می‌کند. نیمکت‌نشینان پرسپولیس، کاورهای نقره‌ای می‌پوشند و نیمکت‌نشینان الوحده هم صاحب کاورهای طلایی هستند. تیم داوری مسابقه نیز با پیراهن زرد، در میدان حضور پیدا می‌کند. از سوی پرسپولیس افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه در این جلسه حضور داشتند.
 
ملاقات با بلان
روز گذشته حمید مطهری و مهدی ترابی که در نشست خبری قبل از بازی با الوحده حاضر شده بودند، پس از پایان نشست در راهروی ورزشگاه فاتوردا با لورن بلان سرمربی فرانسوی الریان روبه‌رو شدند و با هم خوش و بش کردند. بلان در صحبت با مطهری و ترابی صعود پرسپولیس از گروه را تبریک گفت و برای نماینده ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد.
 
خوش ‌اخلاق‌ترین تیم
در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان پرسپولیس با دریافت تنها یک کارت زرد، خوش اخلاق‌ترین تیم مسابقات و الریان همگروهی‌اش با دریافت ۱۲ اخطار و داشتن ۲ بازیکن اخراجی، بداخلاق‌ترین تیم است. همچنین بازیکنان تیم فولاد در ۴ بازی ۷۳ بار مرتکب خطا شدند تا بیشترین تعداد خطای تیمی به این تیم تعلق بگیرد و بعد از آنها الریان با ۶۶ خطا در جایگاه دوم قرار دارد.
 
 

Page Generated in 0.0048 sec