printlogo


کد خبر: 228405تاریخ: 1400/2/6 00:00
برای بردن الدحیل رفتیم اما نشد
قایدی: باید خوب ریکاوری کنیم

 مهدی قایدی در شبی که استقلال تا آستانه باختی دیگر مقابل الدحیل پیش رفته بود، دوباره در قامت ناجی این تیم برخاست و توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. مهدی که در میدان بازی با حریف قطری غالباً در بند مدافعان سختکوش این تیم بود و فرصت‌های محدودی در این بازی گیرش آمد، در نیمه دوم روی پاس در عرض وریا غفوری موفق شد با یک ضربه عمقی سریع دروازه الدحیل را باز کند تا بی‌گمان تأثیرگذارترین بازیکن تیمش در این تورنمنت لقب بگیرد. 
قایدی در عین حال که می‌داند تیمش شرایط نسبتاً پیچیده‌ای برای صعود از این گروه دارد، اما با قاطعیت خاصی وعده صعود می‌دهد تا شاید خیال هواداران استقلال آسوده شود.
 مهدی می‌گوید: «تردید ندارم که استقلال صعود می‌کند. ما در دو بازی آینده به فکر پیروزی هستیم و چیزی جز این نمی‌خواهیم.» مهاجم کوتاه‌قامت اما مهارناپذیر استقلال به نکته دیگری هم تأکید دارد. او بر این باور است که تیمش باید تا بازی بعدی به خوبی ریکاوری کند تا احیاناً خستگی بر ساق‌های بازیکنان تأثیر منفی نگذارد.
 مهدی ادامه می‌دهد: «من فشردگی این بازی را به خوبی احساس کرده‌ام. اینجا شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم. یکی از نکاتی که باعث می‌شود ما از گروه صعود کنیم و شاداب وارد بازی‌های بعد شویم ریکاوری مناسب است. باید به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنیم تا در اوج آمادگی به بازی با الاهلی برسیم. ما برای پیروزی بر الدحیل به میدان رفتیم اما در نهایت نتوانستیم به برد برسیم. امیدوارم در بازی‌های بعد جبران کنیم و دست پر به ایران برگردیم.» 
استقلال 45 دقیقه بامداد چهارشنبه دیداری دشوار مقابل الاهلی خواهد داشت. تیمی که به نظر می‌رسد دیگر مانند دور رفت آشفته نیست و برای کسب نتایج بهتر گام به میدان خواهد گذاشت.
 

Page Generated in 0.0041 sec