printlogo


کد خبر: 228389تاریخ: 1400/2/6 00:00
رؤیاهای فولاد نباید تمام شود

مازیار گیلکان
 
جواد نکونام را در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم با این جملات ژاوی به خاطر بسپاریم که دوستانه است اما پیامی را در خود دارد: «من و جواد دوستان خوب و قدیمی هستیم و احترام زیادی برای او قائلم. جواد بازیکن خوبی در دوران فوتبالش بود و مدت زمان زیادی در اوساسونا بازی کرده است و البته من برای او بهترین‌ها را در مربیگری آرزو می‌کنم. او فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و اطمینان دارم آینده خوبی در فوتبال دارد. تیم او امروز خوب کار کرد و به آنها تبریک نیز می‌گویم. تیم‌های ایرانی به خوبی دفاع می‌کنند و‌ با قلب‌شان فوتبال بازی می‌کنند و شکست دادن آنها خیلی خیلی سخت است.»
برای جواد نکونام انتخاب فولاد فوق‌العاده بود و برای فولاد نیز زندگی با نکونام جذاب و هیجان‌انگیز است، از این منظر که فولاد مربی رؤیاپردازی دارد. یک رؤیاپردازی منطقی، بدون ادعاهای بی‌دلیل و با بلندپروازی کافی.
فولاد اما برای صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا باید مسیر سختی را سپری کند. جواد نکونام می‌گوید: «تیم من تا الان هم شاهکار کرده حتی اگر سه بازی بعدی خود را هم ببازد باید فوتبال ایران به این تیم افتخار کند. ما با توانی که داریم فوتبال تاکتیکی خوبی انجام می‌دهیم. همین که السد در خانه خودش نتوانست ما را شکست دهد کار بزرگی بود. امیدوارم کارشناسان اینها را رصد کنند و واقعیت‌های فولاد بیشتر انعکاس داده شود. اتفاقاتی که تا الان افتاده برای تیم ما فوق‌العاده بود.» بله عملکرد فولاد تماشایی هم بود اما فوق‌العاده نبود. فولاد باید همچنان برای صعود بجنگد و حق ندارد عملکرد خود را کافی بداند و آن را فوق‌العاده بخواند و کار خود را تمام‌شده تصور کند.
فولاد با ۵ امتیاز تیم سوم گروه است و النصر عربستان با ۸ و السد قطر با ۷ امتیاز بالاتر از فولاد ایستاده‌اند. الوحدات هم با امتیاز شانسی برای صعود ندارد.
فولاد اما در بازی‌های باقیمانده می‌تواند به تیم دوم گروه تبدیل شود تا شانس صعود را از دست ندهد. از نکونام برمی‌آید که کارهای بزرگ‌تری با فولاد در آسیا انجام دهد.
 

Page Generated in 0.0047 sec