printlogo


کد خبر: 228381تاریخ: 1400/2/6 00:00
خبر

بازگشت ترکمان به تمرینات سپاهان
مهدی ترکمان مدافع چپ سپاهان دیروز (یکشنبه) به تمرینات این تیم بازگشت. ترکمان با مصدومیتی جزئی مواجه شده بود که با رفع این آسیب‌دیدگی از دیروز در تمرینات گروهی سپاهان شرکت‌ کرد تا آماده همراهی این تیم شود. سپاهان پنجشنبه در جام حذفی میهمان خوشه‌طلایی ساوه خواهد بود.
 
 
دعوت رحمتی از کودک استقلالی برای حضور در پدیده 
به‌دنبال نشر ویدئوی کودک‌آزاری در یکی از روستاهای شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی که موجی از احساسات را برانگیخت، سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال و سرمربی کنونی پدیده هم با او گفت‌وگو کرد. محمدمهدی بخشی در گفت‌وگوی ویدئویی با سرمربی پدیده از کاپیتان سابق استقلال درخواست کرد تا واسطه حضور او در تیم‌های پایه این باشگاه پرطرفدار پایتخت شود. سیدمهدی رحمتی پس از گفت‌وگوی صمیمانه با این کودک ۱۲ساله سبزواری دعوت کرد تا ابتدا در تمرینات نونهالان باشگاه پدیده حضور پیدا کند و سپس با رشد و ترقی به خواسته نهایی خود دست پیدا کند. مهدی رحمتی همچنین از محمدمهدی دعوت کرد تا به‌همراه خانواده‌اش برای زیارت حضرت رضا(ع) به مشهد سفر کرده و در تمرینات پدیده هم حضور پیدا کند.
 
تمرینات پدیده بار دیگر تعطیل شد
شاگردان مهدی رحمتی بعد از تعطیلات چند روزه خود به‌دلیل اینکه بازی این تیم با استقلال و گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر به تعویق افتاده بود از پنجشنبه دوباره آغاز شد و شاگردان رحمتی ابتدا به ریکاوری پرداختند. بعد از سه جلسه تمرین، تمرینات دیروز پدیده با نظر کادر فنی تعطیل شد تا شاگردان مهدی رحمتی تمرینات خود را از امروز مجدداً آغاز کنند. همچنین پدیده از دهم اردیبهشت ماه در تهران اردو خواهد زد.
 
 
ادامه سکوت سازمان لیگ درباره وضعیت حاجی‌صفی
با وجود اهمیت بالایی که موضوع محرومیت احسان حاجی‌صفی برای هواداران پرسپولیس و سپاهان دارد ولی بعد از گذشت سه، چهار روز هنوز اطلاع رسمی در این خصوص داده نشده است.
سپاهان پنجشنبه در قائمشهر به مصاف نساجی رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با تک‌گل احسان حاجی‌صفی سه‌امتیاز این بازی را مال خود کند. در پایان این دیدار اخباری مبنی بر چهار کارته بودن احسان حاجی‌صفی و محرومیتش از بازی حساس بعدی یعنی بازی با پرسپولیس مطرح شد که البته بعداً‌ مشخص شد طبق قانون کارت‌های احسان حاجی‌صفی در تراکتور، از زمان حضورش در سپاهان محاسبه نمی‌شود. بعد از آن تصویر فرم خلاصه بازی دیدار سپاهان و نساجی نشان از این داشت که داور مسابقه اصلاً به حاجی‌صفی کارتی نشان نداده و بحث محرومیت او مقابل پرسپولیس به‌کل منتفی است.
با این وجود و با توجه به اهمیت این موضوع، سایت رسمی فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ هیچ واکنش رسمی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای با ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی با اعلام اینکه حاجی‌صفی اخطار گرفته و چهار کارته است وضعیت او را برای بازی با پرسپولیس جویا شد و حسن‌زاده اعلام کرد این موضوع در صلاحیت کمیته انضباطی نیست. نکته جالب توجه اینجاست که اطلاعات درج‌شده در این مصاحبه اشتباه است و همانطور که گفته شد کارتی به حاجی‌صفی داده نشده است و مشخص نیست چرا سایت رسمی فدراسیون باید چنین اشتباهی مرتکب شده و بعد از گذشت یک روز نسبت به اصلاح آن اقدامی نکرده است.
باید دید سکوت مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در این خصوص چه زمانی شکسته خواهد شد و احتمالاً باید تا زمان اعلام محرومان هفته 22 لیگ برتر منتظر بمانیم.
 
 
جدایی تاجدار از چوکا
پس از جدایی علی لطیفی از تیم چوکای تالش، مسئولیت فنی این تیم بر عهده سلمان تاجدار بود. با این حال بعد از اینکه هدایت تیم چوکا به مهدی پاشازاده سپرده شد قرار بر این بود که تاجدار به‌عنوان مربی همچنان در کادر مهدی پاشازاده حضور داشته باشد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. به این ترتیب سلمان تاجدار مربی سابق و سرمربی موقت چوکا از این تیم جدا شد تا کادر فنی و مدیریتی این تیم شمالی برای جایگزینی به فکر نفر جدید باشد. تیم چوکای تالش با ۲۰ امتیاز از ۲۱ بازی خود در لیگ یک، در رده شانزدهم این لیگ ۱۸ تیمی قرار دارد و بشدت خطر سقوط را احساس می‌کند. تالشی‌ها بعد از جذب پاشازاده درصدد هستند از منطقه سقوط نجات پیدا کنند و به رده‌های بالاتر جدول برسند.

Page Generated in 0.0057 sec