printlogo


کد خبر: 228376تاریخ: 1400/2/6 00:00
هفته بیست‌و‌دوم لیگ یک
روز سخت مدعیان

هفته بیست‌و‌دوم لیگ یک بر خلاف قبل، این‌بار در سه روز پیگیری می‌شود. در روز اول یعنی شنبه سه بازی برگزار شد که در مهم‌ترین آن، پارس‌جنوبی جم موفق شد فجرسپاسی شیراز را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. با این نتیجه به نظر می‌رسد در ادامه راه، فجر کار سختی برای مدعی بودن و صعود به لیگ برتر خواهد داشت. در دیگر بازی جذاب شنبه، خوشه‌طلایی ساوه که با سرمربیگری وحید بیاتلو متحول شد، توانست گل‌ریحان قعرنشین را گلباران کند و با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد. خیبر خرم‌آباد هم که در سال ۱۴۰۰ نتایج خوبی به دست آورده، در هفته بیست‌و‌دوم برابر ملوان با حساب ۲ بر صفر پیروز شد تا به مدعیان صعود نزدیک‌تر شود. 
در ادامه این رقابت‌ها، امشب هم چهار بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین آن، نود ارومیه میزبان مس کرمان است. نود ارومیه در هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده و حالا به‌دنبال ادامه این روند خوب مقابل صدرنشین رقابت‌هاست. در مقابل مس کرمان که فاصله خود را با مدعیان زیاد کرده، می‌خواهد با کسب پیروزی، شرایط خود را برای صعود بهتر از قبل کند. استقلال خوزستان دیگر تیم مدعی صعود است که این هفته باید در سیرجان مقابل آرمان‌گهر قرار بگیرد. استقلال خوزستان در صورتی که بتواند سه امتیاز این بازی را از آن خود کند، احتمال دارد فاصله خود را به صدر جدول کمتر کند. بادران دیگر تیم مدعی صعود است که این هفته کار سختی مقابل هوادار تهران دارد. 
بادران هفته گذشته با سه گل مقابل شهرداری آستارا به پیروزی رسید و تا رده سوم جدول بالا آمد. در مقابل هوادار با سه گل مقابل خوشه‌طلایی شکست خورد و حالا به‌دنبال جبران است که باید دید جدال این دو تیم تهرانی با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید. در آخرین بازی امشب، استقلال ملاثانی از شهرداری آستارا میزبانی خواهد کرد. استقلال ملاثانی معمولاً در خانه خوب نتیجه می‌گیرد و این‌بار هم به‌دنبال کسب پیروزی است اما باید دید شهرداری آستارا با حضور احمد جمشیدیان متحول شده و می‌تواند به روزهای خوب خود برگردد یا نه. فرداشب هم دو بازی انجام خواهد شد که در مهم‌ترین آن شاهد جدال تیم‌های شمالی خواهیم بود؛ جایی که چوکای تالش از رایکای بابل میزبانی خواهد کرد. چوکا این روزها حال خوبی ندارد و نتایج مناسبی به دست نیاورده اما تلاش می‌کند به این ناکامی پایان دهد. در مقابل رایکا که در سوگ نادر دست‌نشان است و با لباس مشکی به میدان می‌رود، به‌دنبال پیروزی است تا روح سرمربی خود را شاد کنند. در آخرین بازی هفته بیست‌و‌دوم هم قشقایی شیراز از شاهین بوشهر پذیرایی خواهد کرد که این بازی برای تیم‌های بالای جدول مهم است چراکه شاهین در رده ششم قرار دارد و می‌تواند تا رده چهارم بالا بیاید. نتایج و برنامه هفته بیست‌و‌دوم لیگ یک به این شرح است:
 
شنبه ۴/۲/۱۴۰۰
پارس‌جنوبی جم ۲ فجرسپاسی یک
خوشه‌طلایی ساوه ۴ گل‌ریحان البرز یک
ملوان بندرانزلی صفر خیبر خرم‌آباد ۲
 
دوشنبه ۶/۲/۱۴۰۰
آرمان‌گهر سیرجان استقلال خوزستان
 ساعت ۱۹:۴۵
استقلال ملاثانی شهرداری آستارا
 ساعت ۲۰:۱۵
بادران تهران هوادار تهران
ساعت ۲۰:۱۵
نود ارومیه مس کرمان
 ساعت ۲۰:۴۵
 
سه‌شنبه ۷/۲/۱۴۰۰
قشقایی شیراز شاهین بوشهر
 ساعت ۲۰:۰۰
چوکای تالش رایکای بابل
ساعت ۲۰:۳۰

Page Generated in 0.0049 sec