printlogo


کد خبر: 228354تاریخ: 1400/2/5 00:00
حمله با مهاجمان تخصصی، امید تازه پرسپولیس

 پرسپولیس دوباره این فرصت را دارد که با مهاجمان تخصصی خود در هر حمله بدرخشد. این می‌تواند برای ادامه راه در مسیر قهرمانی آسیا بهترین خبر برای قرمزها باشد.
حریف گوا بود، تیمی که زیر فشار پرسپولیس در بازی دوم تحمل نکرد و آنچنان وا رفت که ۴ بار دروازه‌اش گشوده شد اما پرسپولیس به این بازی نیاز داشت تا گل زدن دوباره برایش به کار آسان‌تری تبدیل شود.
همین که پای عیسی آل‌کثیر به گل زدن باز شد و مهدی ترابی و شهریار مغانلو و کمال کامیابی‌نیا هم گل زدند، یعنی پرسپولیس برای حریفان بعدی نیز دوباره خط و نشان کشید. یحیی می‌گوید: «بازی کاملاً هجومی، با مالکیت کاملاً بالا را از خود به نمایش گذاشتیم. انتظاری که از گوآ هست، شاید انتظار زیادی باشد. آنها مردانه جنگیدند و در نهایت فکر می‌کنم پیروزی حق بازیکنان ما بود. بازیکنان ما با استفاده از موقعیت‌هایی که خلق کردند، نتیجه خوبی کسب کردند و جا دارد این برد را به هواداران تبریک بگوییم. باید خودمان را برای بازی با الوحده آماده کنیم.»
توجه کنیم که درباره پرسپولیس حرف می‌زنیم، درباره تیمی که به بیش از صد گل زده در لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. مهاجمانی که بهترین گلزن‌های آسیایی پرسپولیس هستند، هیچ‌کدام دیگر در پرسپولیس حضور ندارند: علی علیپور 10 گل، مهدی طارمی 8 گل، گادوین منشا 7 گل. جمع بهترین پاسورهای آسیایی پرسپولیس را هم بشناسیم: مهدی ترابی 7 پاس گل، علی علیپور 5 پاس گل، وحید امیری 4 پاس گل.
پرسپولیس اگرچه بعد از سپاهان و استقلال در باشگاه‌ صدتایی‌های لیگ قهرمانان حضور دارد اما می‌تواند به قدرت هجومی خود دلخوش باشد و در بازی‌های آینده این ذهنیت را که پرسپولیس در بازی‌های سخت، سخت گل می‌زند، از میان ببرد.
یحیی گل‌محمدی می‌داند آمادگی عیسی آل‌کثیر در کنار ترابی و مغانلو و دیگران چه ارزشی دارد و چقدر می‌تواند به قدرت هجومی پرسپولیس کمک کند. زوج مغانلو - آل‌کثیر می‌تواند قدرت هجومی پرسپولیس را در آسیا و لیگ برتر به رخ بکشد و این برای یحیی گل‌محمدی خوشایند است که با مهاجمان تخصصی‌اش حمله کند، نه با عالیشاه و دیگران.
 

Page Generated in 0.0056 sec