printlogo


کد خبر: 228343تاریخ: 1400/2/5 00:00
تصمیم هوشمندانه کادر فنی
حالا همه بازیکنان در شرایط مسابقه‌اند

کادر فنی پرسپولیس و در رأس آن یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفتند برای بازی برگشت با گوا بیش از نیمی از ترکیب اصلی خود را نسبت به بازی رفت با نماینده هند تغییر دهند که اقدام بسیار هوشمندانه‌ای بود.
درست است که کادر فنی پرسپولیس قبل از شروع بازی از برد الوحده و 7 امتیازی شدنش آگاه شده بود اما این دلیلی برای تغییر تصمیم آنها نشد و این کادر به بازیکنان جایگزین اطمینان داشت و برای‌شان مسجل بود که حتی با تغییر نیمی از ترکیب می‌شود نماینده هند را شکست داد.
به همین خاطر یحیی 5 بازیکن از ترکیب اصلی بازی قبلی را در ترکیب نگه داشت و بقیه را تغییر داد تا هم از تمام نفراتش در این تورنمنت استفاده کرده باشد، هم به بازیکنان ذخیره اعتماد به نفس بدهد و آنها را در شرایط مسابقه قرار دهد، هم اینکه برخی نفرات اصلی تیم مثل نوراللهی، لک و نعمتی استراحت کنند و ریکاوری شوند.
در عین حال کادر فنی بعد از اطمینان از کسب پیروزی بین دو نیمه سیدجلال و ترابی را هم بیرون کشیدند تا آنها نیز استراحت کنند ضمن اینکه با بازی دادن یک نیمه‌ای به نفراتی مثل پهلوان و کامیابی‌نیا یا حضور بیست دقیقه‌ای وحید امیری آنها را در شرایط مسابقه نگه داشتند.
با در نظر گرفتن بازی برگشت گوا حالا تنها جوان‌هایی مثل امیرمحمد یوسفی و علی خدایی برای پرسپولیس در هند بازی نکرده‌اند ضمن اینکه فرشاد فرجی هم تازه به جمع سرخ‌ها اضافه شده است.
حالا باید دید آیا در بازی با الوحده هم یحیی چنین حرکتی را تکرار می‌کند یا در این بازی از نفرات اصلی استفاده کرده و بعد از قطعی شدن صدرنشینی‌اش مقابل الریان ذخیره‌ها را بازی می‌دهد.
 

Page Generated in 0.0048 sec