printlogo


کد خبر: 228341تاریخ: 1400/2/5 00:00
بعد از نمایش قابل قبول شجاعی
امیری برای دفاع چپ حیف نیست؟

وحید امیری در سه بازی دور رفت لیگ قهرمانان و در شرایطی که سعید آقایی و فرشاد فرجی به هند نرفته بودند به عنوان مدافع چپ در ترکیب اصلی به کار گرفته شد آن هم در شرایطی که ابتدا تصور می‌شد این وظیفه به علی شجاعی سپرده می‌شود.
امیری در آن سه مسابقه فوق‌العاده بازی کرد و با انرژی فراوان و دوندگی زیادش نقص‌های خود که ناشی از عدم شناختش نسبت به بازی در آن پست تخصصی است را پوشش داد و به جز یکی دو صحنه اشتباهی نداشت. امیری در فاز حمله هم فوق‌العاده بود و در مجموع نشان داد یحیی و کادرش برای میدان دادن به او در دفاع چپ تصمیم درستی گرفته‌اند.
با این وجود در بازی برگشت مقابل گوا امیری روی نیمکت نشست و شجاعی در پست دفاع چپ بازی کرد. شجاعی که در فصل قبل لیگ قهرمانان هم یکی دو بار جای سعید آقایی در این پست بازی کرده بود نمایش کم نقصی ارائه داد و در فاز حمله هم مؤثر بازی کرد اما فشار چندانی هم روی او نبود تا به شکل جدی محک بخورد. شجاعی که در لیگ و مقابل سپاهان هم در این پست بازی کرده در مجموع روز نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشت و امیری هم در بیست دقیقه پایانی به عنوان هافبک چپ بازی کرد و مثل همیشه خوب بود.
امیری در هر پستی که برای پرسپولیس بازی کرده خوب و مثبت بوده اما واقعاً حیف نیست که در دفاع چپ و دور از دروازه حریفان باشد و نتواند خط دفاع رقیب را بهم بریزد؟
ممکن است در دو بازی آینده کادر فنی به امیری در خط هافبک یا حمله بازی دهند و شجاعی در پست دفاع چپ تست‌های جدی‌تری را پست سر بگذارد چرا که به هر حال در بازی‌های داخلی سعید آقایی به این پست برمی‌گردد و وحید باید دوباره به خطوط جلویی برود.
 

Page Generated in 0.0060 sec