printlogo


کد خبر: 228340تاریخ: 1400/2/5 00:00
لیگ قهرمانان

یک برد تا بالاترین صدرنشین
پرسپولیس در شرایطی در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان 2021 با 12 امتیاز در صدر گروهش قرار گرفته که می‌تواند با پیروزی در دو بازی بعدی رکورد منحصر به فردی را در تاریخ حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان به نام خود کند چرا که تا کنون هیچ تیمی از ایران همه امتیازهای مرحله گروهی را نگرفته است. در عین حال پرسپولیس تنها با یک برد دیگر هم می‌تواند صدرنشینی‌اش در گروه را قطعی کند هم می‌تواند بهترین صدرنشین مسابقات منطقه غرب باشد.
پرسپولیس در صورت شکست الوحده یا الریان 15 امتیازی خواهد شد در شرایطی که چهار تیم صدرنشین گروه‌های دیگر یعنی شارجه، الدحیل، الهلال و النصر همه 7 یا 8 امتیازی‌اند و در بهترین حالت امتیازهای‌شان در پایان مرحله گروهی به عدد 14 خواهد رسید.
 
بهترین تفاضل گل
با برد ۴ گله جمعه شب مقابل گوا، پرسپولیس به آمار ۱۰ گل زده در چهار بازی رسید که عدد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. همچنین این تیم تاکنون دو گل دریافتی داشته‌ و به عبارتی با میانگین 5/ 2 گل زده و 5/ 0 گل خورده، برای حریفان خط و نشان می‌کشد. پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان را به صورت مشترک با الشارجه و النصر 
در اختیار دارد.
 
پرسپولیس 102 گله شد
پرسپولیس که تا پیش از بازی جمعه شب مقابل گوا 98 گل در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده بود با چهارتایی کردن حریف خود، شمار گل‌هایش در این رقابت‌ها را سه رقمی (101) کرد. البته این تیم می‌توانست در پایان بازی قبل هم به این آمار برسد اما با توجه به اینکه سه گلی که پرسپولیس در فصل 2009 به شارجه زد به دلیل کنار گذاشتن تیم حریف از جدول رده‌بندی آن سال حذف شد، تازه بعد از بازی برگشت مقابل گوا در بازی‌های رسمی 100 گله شده است. سپاهان و استقلال در این رقابت‌ها به ترتیب 120 و 119 گله هستند که سپاهان در این فصل رقابت‌ها حضور ندارد.

Page Generated in 0.0054 sec