printlogo


کد خبر: 228337تاریخ: 1400/2/5 00:00
شریفی نمره قبولی گرفت
رقیب تازه برای مثلث وسط زمین

محمد شریفی در ابتدای همین فصل از سایپا به پرسپولیس آمد اما تا حدود سه ماه قبل اصلاً در ترکیب سرخ‌ها قرار نگرفته بود تا اینکه برای اولین بار در بازی 10 بهمن مقابل ماشین‌سازی از او رونمایی شد. بعد از آن شریفی در یکی دو بازی لیگ برتری هم دقایقی کوتاه در ترکیب قرار گرفت اما در چهارمین بازی آسیایی سرخ‌ها اولین نمایش نود دقیقه‌ای‌اش را در این تیم مقابل اف‌ث گوا هند ارائه داد.
شریفی که عضوی از آن تیم موفق نوجوانان ایران در جام جهانی بوده و در ورزشگاه جواهر لعل نهرو گوا بازی کرده بود در مرکز زمین کنار میلاد سرلک قرار گرفت و نمایش قابل قبولی ارائه داد، به طوری که هم در قطع توپ و باز‌ پس‌گیری توپ موفق بود هم اینکه در گردش توپ و رساندن توپ از دفاع به هافبک‌های جلو و کناره‌ها عملکرد قابل قبولی داشت.
شریفی در بیست دقیقه پایانی کنار کمال به عنوان مدافع میانی بازی کرد که در آن پست هم اشتباه خاصی نداشت. البته او در چند دقیقه آخر بازی با پدیده در مشهد هم جای سیدجلال در این پست بازی کرده بود.
با این نمایش استاندارد از شریفی حالا او هم می‌تواند رقیبی برای سرلک، کمال و نوراللهی باشد هر چند فعلاً باید کسب تجربه کند و در بازی‌های بزرگ عیارش سنجیده شود. با این حال همین که یحیی در خط میانی چنین ذخیره قابلی دارد جای خوشحالی است ضمن اینکه حالا با این بازی نود دقیقه‌ای شریفی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است.
 

Page Generated in 0.0047 sec