printlogo


کد خبر: 228332تاریخ: 1400/2/5 00:00
واکنش مدیرفنی سابق استقلال به جدایی قایدی

مهدی قایدی در بازی‌های آسیایی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر لژیونر شدن این بازیکن به گوش می‌رسد.
 این در حالی است که قایدی با حضور استرا خوش درخشید و قبل از آن بازیکنی بود که فقط چند دقیقه فرصت حضور در بازی را پیدا می‌کرد. 
فریبا مدیرفنی سابق استقلال اما در خصوص درخشش مهدی قایدی در استقلال و اینکه به نظر می‌رسد مهاجم آبی‌پوشان شانس خوبی برای رفتن به فوتبال اروپا در فصل آینده داشته باشد، گفت: «زمانی که در استقلال بودیم پرسپولیس هم قایدی را می‌خواست که در نهایت این بازیکن را به استقلال آوردیم. مهدی در زمان منصوریان آمد و کم‌کم خودش را نشان داد و زمان استراماچونی تبدیل به بازیکن کامل‌تری شد و حالا هم در اوج فوتبال بازی می‌کند. 
طبیعتاً دوست نداریم چنین بازیکنی از استقلال برود اگر چه قایدی با ادامه این روند شانس خوبی برای رفتن به اروپا خواهد داشت. مهدی فوتبالیست توانمندی است و می‌تواند در یک تیم خوب اروپایی فوتبال بازی و بیشتر از این پیشرفت کند.»
 این در حالی است که این روزها هواداران استقلال به شدت نگران جدایی قایدی هستند. این بازیکن ریز نقش این روزها در دل هواداران جا باز کرده و درخشش او باعث دلگرمی استقلالی‌ها شده است.

Page Generated in 0.0056 sec