printlogo


کد خبر: 228327تاریخ: 1400/2/5 00:00
اردوگاه آبی

 روحیه دادن به ریگی به سبک مجیدی
فرهاد مجیدی برای اینکه به مسعود ریگی روحیه دهد او را به عنوان نماینده بازیکنان در نشست خبری قبل از بازی با الدحیل معرفی کرد. 
بعد از بازی با الدحیل هجمه‌های بسیاری علیه ریگی به پا شد و بسیاری او را به دلیل پاس اشتباهی که به بازیکن حریف داد و منجر به گل شد، مورد نقد قرار دادند. ریگی بعد از بازی اول با الدحیل به شدت از نمایش خود ناراحت بود و مجیدی برای اینکه به ریگی روحیه دهد او را به نشست خبری قبل از بازی برد.
 
ادامه تمرینات انفرادی دانشگر
از وقتی استقلال به عربستان رفته دیگر کمتر خبری از محمد دانشگر به گوش می‌رسد. ظاهراً این بازیکن هم به دلیل تنبیهی که باشگاه برایش در نظر گرفت علاقه به حضور در رسانه‌ها ندارد و این روزها ترجیح می‌دهد دور از هیاهو به تمرین بپردازد. 
دانشگر در شرایطی که شاید تصور می‌شود به دلیل تصمیم باشگاه تمریناتش را رها کرده اما هرگز چنین اقدامی انجام نداده و مشغول تمرینات بدنسازی است. البته او امیدی به حضور در ترکیب استقلال بعد از بازگشت تیمش هم ندارد و اینطور به نظر می‌رسد که بعد از پایان فصل استقلال را به مقصد تیم دیگری ترک کند. البته باید دید که وضعیت دفاعی استقلال در غیاب او چگونه خواهد شد.
 
حسینی به مظاهری روحیه داد
از اردوی استقلال در عربستان خبرهای جالب توجهی به گوش می‌رسد. یکی از این خبرها دلداری دادن سیدحسین حسینی، دروازه‌بان باتجربه آبی‌ها به رشید مظاهری است. پیش از بازی دوباره استقلال مقابل الدحیل حسینی که می‌دانست در این بازی هم شانسی برای حضور در قفس توری تیمش ندارد، سراغ مظاهری رفت و به او بابت گل‌هایی که در بازی قبل مقابل الدحیل دریافت کرد روحیه داد. 
البته مربیان استقلال بلافاصله بعد از آن باخت به مظاهری اعلام کرده بودند که در بازی بعد هم فیکس است تا خیال این دروازه‌بان راحت شود. با این حال مشخص نیست بعد از این چه اتفاقاتی رخ دهد و آیا مظاهری همچنان دروازه‌بان اول استقلال باشد یا نه؟!

Page Generated in 0.0060 sec