printlogo


کد خبر: 228326تاریخ: 1400/2/5 00:00
الغرافه مشتری جدید استراماچونی

درباره حضور استراماچونی در تیم‌های قطری هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره حضور مربی سابق استقلال در لیگ ستارگان قطر به گوش 
می‌خورد. 
در حالی که بعد از مطرح شدن اسم استراماچونی برای حضور در لیگ قطر نام باشگاه الریان به عنوان مقصد جدید سرمربی سابق استقلال به گوش خورد اما برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که این مربی قصد دارد با باشگاه الغرافه قطر به توافق نهایی 
برسد. 
در همین راستا رسانه‌های قطری نیز به نقل از رسانه‌های ایتالیایی‌ مطالبی را منتشر کرده‌اند: «فدریکو پاستورلو مدیربرنامه‌های استراماچونی با یک تیم قطری وارد مذاکره شده و این مربی ایتالیایی در حال بررسی پیشنهاد این تیم قطری است. استراماچونی در صورت حضور در لیگ قطر، به جمع مربیان بزرگ این کشور از جمله ژاوی هرناندز و لوران بلان اضافه خواهد شد.»
 این رسانه مدعی شده که چون قرارداد اسلاویسکا یوکانوویچ، سرمربی کنونی الغرافه در پایان فصل به اتمام می‌رسد و خبری از تمدید قرارداد این مربی به گوش نمی‌رسد احتمالاً این مربی ایتالیایی راهی الغرافه قطر خواهد شد. 
با این حال هنوز سرنوشت استراماچونی در لیگ قطر به طور قطع مشخص نیست چون سران باشگاه الریان نیز خواهان جذب این مربی هستند و باید دید در نهایت کدام یک از این دو تیم حاضر به پرداخت دستمزد درخواستی سرمربی سابق ایتالیایی استقلال خواهند شد و او را به خدمت خواهند گرفت.
 استراماچونی علاقه داشت در استقلال به فعالیت ادامه دهد اما به دلایلی این همکاری قطع شد. او بعد از خروج از استقلال با هیچ تیمی همکاری نداشته و همچنان بدون اینکه فعالیتی داشته باشد به کار ادامه می‌دهد.

Page Generated in 0.0050 sec