printlogo


کد خبر: 228319تاریخ: 1400/2/5 00:00
خبر کوتاه

 شروع اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز می‌شود.
نهمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان طی روزهای ۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
برای حضور در این اردو در ۵۷ کیلوگرم، رضا اطری، علیرضا سرلک و عرفان جعفریان؛ در ۶۱ کیلوگرم، مجید داستان، محمدباقر یخکشی و عباس ابراهیم‌زاده؛ در ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی، مرتضی قیاسی و کیان محمودجانلو، دعوت شده‌اند.
در ۷۰ کیلوگرم، امیرحسین مقصودی و مهدی عشقی؛ در ۷۴ کیلوگرم، مصطفی حسین‌خانی، یونس امامی، جمال عبادی، محمدصادق فیروزپور و امیرحسین حسینی و در ۷۹ کیلوگرم، علی سوادکوهی و حمیدرضا زرین پیکر از امروز تمریناتشان را آغاز می‌کنند.
در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی، احمد بذری و سجاد غلامی حضور دارند. در ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسمپور و محمدجواد ابراهیمی؛ در ۹۷ کیلوگرم، علی شعبانی، محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی و مجتبی گلیج و در ۱۲۵ کیلوگرم، امین طاهری، امیرحسین زارع و امیررضا امیری به اردو دعوت شده‌اند تا زیر نظر غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تمریناتشان را ادامه بدهند. ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، حسن طهماسبی و محمد اصلانی به عنوان مربی و سجاد امیری هم به عنوان ماساژور در اردو حاضر می‌شوند. رامین امیرساسان هم متخصص تغذیه تیم است.
 
 
11 اردیبهشت؛ قرعه‌کشی هندبال باشگاه‌های آسیا
 کنفدراسیون هندبال آسیا تاریخ و مکان برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا را اعلام کرد. بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۲ تا ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ برابر با ۲۲ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ در جده عربستان برگزار می‌شود که بر اساس اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به وقت محلی در جده عربستان برگزار می‌شود تا تیم‌های شرکت کننده حریفان خود را بشناسند.این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۳ تیم شامل دو تیم از هر یک از کشورهای ایران، کویت، قطر و عربستان و یک تیم از هر یک از کشورهای ازبکستان، یمن، عمان، امارات و بحرین برگزار می‌شود و دو تیم صنعت مس کرمان و شهید شاملی کازرون، قهرمان و نایب قهرمان سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۸ به عنوان نمایندگان هندبال ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
 
 
برنامه دیدار پنجره سوم کاپ آسیا اعلام شد
قطر، نخستین حریف بسکتبال ایران
بر اساس برنامه اعلام شده برای دیدارهای پنجره سوم مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا، تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را مقابل قطر برگزار می‌کند سپس به مصاف عربستان می‌رود. 
بر اساس مصوبه چهارمین نشست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا)، دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ خردادماه در اردن برگزار می‌شود. بر اساس برنامه اعلام شده برای این رقابت‌ها، تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود در گروه E را ۲۲ خردادماه به میزبانی قطر برگزار کند سپس ۲۴ خردادماه به مصاف عربستان می‌رود.
پیش از این قرار بود دیدارهای پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا اسفندماه سال گذشته در قطر برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا و تصمیم دولت قطر مبنی بر لغو تمام رویدادهای ورزشی در این کشور به تعویق افتاد.

 


Page Generated in 0.0056 sec