printlogo


کد خبر: 228313تاریخ: 1400/2/5 00:00
مصاحبه

عباسیان: مقابل پیکان مستحق برد بودیم
معین عباسیان هافبک آلومینیوم اراک معتقد است در بازی با پیکان مستحق گرفتن سه امتیاز بودند: «می‌دانستیم بازی سختی برابر پیکان داریم چون آنها تیمی هستند که خیلی خوب دفاع می‌کنند. ما در نیمه اول هم نمایش خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر فوتبال بازی کردیم. با تمام احترامی که برای پیکان قائل هستم باید بگویم در این بازی تیم برتر زمین بودیم و استحقاق گرفتن سه امتیاز را داشتیم.» عباسیان در مورد رقابت فشرده مدعیان قهرمانی و اینکه کدام تیم در نهایت قهرمان خواهد شد، می‌گوید: «واقعاً نمی‌توان تیم قهرمان را از حالا پیش‌بینی کرد و بازی‌های حساسی هم باقی مانده است. هر سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند و پیش‌بینی هم خیلی سخت است. البته سپاهان چراغ خاموش کارش را جلو می‌برد و از طرفی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی این مسابقات می‌تواند برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز باشد. سپاهان می‌تواند در بازی‌های بعدی از خستگی این دو تیم نهایت استفاده را ببرد.»
 
مرزبان: نژادمهدی به ناحق اخراج شد
علیرضا مرزبان مربی سپاهان معتقد است اخراج نژادمهدی در بازی مقابل نساجی مازندران ناحق بود: «کمک‌داور بازی یک اشتباه صددرصدی داشت؛ بازیکن نساجی کاملاً در آفساید بود. ما به ناحق یک کارت قرمز در این بازی گرفتیم و بازیکن خوب‌مان نژادمهدی را از دست دادیم و متأسفانه در بازی بعدی هم این بازیکن را نداریم. بازی بعدی ما با تیم خوشه‌طلایی است. در جام حذفی احتیاج به یک برد خیلی خوب داریم تا بتوانیم یک پله بالاتر بیاییم. پس از این بازی در لیگ برتر با تیم پرسپولیس بازی مهم و حساسی خواهیم داشت.» مرزبان با اشاره به اینکه سپاهان برای حفظ عنوان مدعی قهرمانی نیاز به برد مقابل نساجی داشت، می‌گوید: «با توجه به اینکه نساجی برای فرار از سقوط نیاز به این برد داشت تا سه امتیاز بازی را بگیرد، به‌خاطر همین بازی فوق‌العاده حساس و درگیرانه‌ای شکل گرفت. اما چیزی که مهم است اینکه بازیکنان از حواشی زمین به دور بودند و رفتار حرفه‌ای با هم داشتند.»
 
علی نعمتی: انتخاب نخست یحیی گل‌محمدی بودم
علی نعمتی مدافع پدیده مشهد از هواداران پرسپولیس به‌خاطر پیگیری حضورش در این تیم تشکر می‌کند و درباره اینکه چرا در نیم‌فصل دوم راهی پرسپولیس نشد؟ می‌گوید: «من گزینه نخست یحیی گل‌محمدی برای خط دفاعی پرسپولیس بودم. صحبت‌هایی در خصوص انتقال من صورت گرفت اما من با پدیده قرارداد دارم. هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم تا به پرسپولیس بروم و تمام سعی و تلاش خود را کردم، اما در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی کادر فنی و باشگاه بودند. تیم به من نیاز داشت و تصمیم آنها این بود من در مشهد بمانم و من هم قبول کردم. از همینجا از همه  هواداران پرسپولیس هم ممنون هستم که پیگیر حضور من در این تیم بودند و به من لطف داشتند.» نعمتی در مورد کار با مهدی رحمتی به‌عنوان بازیکن و سرمربی توضیح می‌دهد: «خدا را شکر ما کادر جوان و باانگیزه‌ای را در اختیار داریم و همین موضوع در آینده می‌تواند باعث موفقیت ما شود. بخصوص مهدی رحمتی که همیشه حامی ما بوده؛ درست مثل زمانی که من در بازی با پیکان مصدوم شدم. من جانم را مدیون ایشان هستم و از ایشان تشکر می‌کنم.»
 
آریاکیا: پاکدل باید به آقای گلی نزدیک‌تر شود
پوریا آریاکیا مدافع آلومینیوم اراک درباره پنالتی که بازیکنان پیکان به آن اعتراض داشتند، می‌گوید: «پنالتی که به‌صورت کامل مشخص بود و بازیکن حریف در موقعیت تک‌به‌تک من را هُل داد و فکر نمی‌کنم نیازی به کارشناسی داشته باشد. هم پنالتی آنها درست بود و هم پنالتی ما؛ هیچ مشکل و شکی وجود نداشت.» آریاکیا درباره اینکه چرا خودش ضربه پنالتی را نزد؟ ادامه می‌دهد: «پنالتی را حامد پاکدل زد که دقت خوبی در این ضربات دارد و از طرف دیگر اینکه تعداد گل‌های زده‌اش را افزایش بدهد و امیدوارم به آقای گلی نزدیک‌تر شود. الان در جدول هشت‌گله شده و امیدوارم او هم مانند تمام بازیکنان تیم موفق باشد.»

Page Generated in 0.0050 sec