printlogo


کد خبر: 228276تاریخ: 1400/2/4 00:00
شایعات قوی‌تر از ویروس کرونا
سیم خاردار همچنان مبارزه می‌کند

آخر هفته گذشته دو تا از بازیکنان پرسپولیس دچار ویروس کرونا شدند که یکی‌شان دیروز از بیمارستان ترخیص شد. بهنام ابوالقاسمپور که خودش در زمان کرونایی شدن میناوند و انصاریان درگیر کارهای آنها بود دیروز عصر بعد از چهار روز بستری شدن از بیمارستان ترخیص شد تا درمانش را در خانه دنبال کند اما حمید جاسمیان همچنان در بیمارستان بستری است و با این ویروس کشنده مبارزه می‌کند.
با این حال عجیب آنجا بود که چهارشنبه شب شایعه فوت اولین کاپیتان تاریخ باشگاه پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد و حتی برخی سایت‌های خبری هم اعلامش کردند. در همان ساعات پیمان یوسفی گزارشگر بازی استقلال – الدحیل در جریان بازی خبر فوت جاسمیان را اعلام کرد. این اشتباه برای علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری او هم به وجود آمد اما ساعتی بعد این شایعه تکذیب شد.
دیروز رضا ریاضتی مدیر تیم پیشکسوتان پرسپولیس ضمن تکذیب این شایعه و اینکه شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس برای جاسمیان پرستار اختصاصی استخدام کرده گفت: «متأسفانه از روز چهارشنبه به دلیل خبرسازی اشتباه برخی کانال‌ها، خبر درگذشت جاسمیان پخش شده و حتی جای تأسف دارد که گزارشگر تلویزیونی هم بدون توجه به صحت اخبار با تکیه بر این کانال‌ها این موضوع را عنوان می‌کند و در نهایت هم مجبور به عذرخواهی می‌شود. خانواده این پیشکسوت از اینکه چنین خبرسازی‌هایی شده ناراحت هستند.»
ریاضتی تأکید کرد: «جای تعجب است در عصر ارتباطات و با این همه راه‌های ارتباطی چرا عده‌ای به انتشار اخبار دروغ می‌پردازند و جامعه فوتبالی را هم به اشتباه می‌اندازند. جاسمیان اکنون تحت نظر است و امیدواریم هر چه زودتر بتواند بر این بیماری غلبه کند.»
 

Page Generated in 0.0052 sec