printlogo


کد خبر: 228265تاریخ: 1400/2/4 00:00
اگر بچه‌ها باهوش باشند، الدحیل را می‌بریم
فتح‌الله‌زاده: استقلال همیشه مدعی قهرمانی در آسیا است

شکست استقلال مقابل الدحیل قطر، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. بدون شک اگر استقلال بازی دوم مقابل الدحیل را با شکست پشت سربگذارد، برای صعود از گروه دچار مشکل خواهد شد. علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اما عمیقاً به صعود این تیم امیدوار است و اعتقاد دارد استقلال نه تنها برای صعود بلکه برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دارای شانس‌های قابل توجهی است و اگر بتواند مقابل الدحیل باهوش عمل کند، بدون شک از گروه بالا می‌رود.
 
استقلال بامداد یکشنبه دوباره مقابل الدحیل قرار می‌گیرد. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
 روحیه پیروز بودن در استقلال به خوبی شکل گرفته و فرهاد مجیدی توانسته روحیه جنگندگی را درتیمش افزایش دهد. استقلال در بخش هجومی خود تیم بسیار تحسین‌برانگیزی است ومن لذت می‌برم وقتی حمله‌های این تیم را نگاه می‌کنم. درباره بازی دوباره با الدحیل هم باید بگویم اگر باهوش باشیم نه تنها با اختلاف کم بلکه با اختلاف بالا می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم. منتهی باید توجه کنیم که این بازی مانند بازی قبل نیست و حریف هم ارزیابی دقیقی از ما خواهد داشت. با این حال من شانس استقلال را بیشتر از حریف می‌بینم و اعتقاد دارم می‌توانیم الدحیل را شکست دهیم. باید توجه داشته باشیم که 3 امتیاز این بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و چنانچه استقلال به امتیاز این بازی برسد مسیرش برای صعود از گروه هموار خواهد شد.
استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟
استقلالی که من فهمیدمش، همیشه شانس قهرمانی درآسیا را دارد. ما هرگاه در آسیا نتیجه نگرفتیم به دلیل اشتباه‌های خودمان بوده ونه زور حریفان. ما درآسیا یک تیم نمونه و قدیمی هستیم که همه تیم‌های آسیایی از ما می‌ترسند. استقلال تیم بزرگ و نامداری است که ظرفیت قهرمانی در آسیا را همیشه داشته‌‌‌‌ است. شما شک نکنید این تیم هم ظرفیت قهرمانی در آسیا را دارد و اگر در مسیر مناسب قرار بگیرد، بدون شک قهرمان این دوره خواهد شد.
به طور کلی سطح این گروه بسیار بالا است و 3 تیم در حال حاضر شانس صعود به عنوان تیم اول را دارند.
همینطور است. قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا گفته شد که گروه استقلال بسیار سخت است. الان هرچه از این رقابت‌ها می‌گذرد بیشتر متوجه می‌شویم که این گروه چقدر دشوار است. با این حال من تصور می‌کنم اگر بر روح و روان‌‌مان در بازی‌ها مسلط باشیم و بی‌جهت استرس نداشته باشیم، از گروه بالا می‌رویم. من برای دیگر نماینده‌های فوتبال ایران نیز آرزوی موفقیت دارم. امسال نشان دادیم تیم‌های ما ظرفیت‌های خوبی برای موفقیت دارند و می‌توانند در آسیا حرف‌های زیادی بزنند. امیدوارم نتایج خوب ادامه داشته باشد.

Page Generated in 0.0049 sec