printlogo


کد خبر: 228254تاریخ: 1400/2/4 00:00
خبر و مصاحبه

 تجلیل از کمانداران پارالمپیکی در اردوی کیش
در جریان بازدید رئیس فدراسیون تیر و کمان و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک از اردوی کمانداران پارالمپیکی در کیش، از کادر فنی و ورزشکاران تجلیل به عمل آمد. غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیر و کمان امروز با حضور در اردوی تمرینی کمانداران پارالمپیکی در جزیره کیش ضمن بازدید از اردو، در جریان رکوردگیری ورزشکاران پاراتیر و کمان قرار گرفتند. در این بازدید از طرف رئیس فدراسیون تیر و کمان و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک از ورزشکاران و کادر فنی تجلیل به عمل آمد. علی سینامنشازاده، رمضان بیابانی، محمدرضا زندی در رشته کامپوند و اصغر زارعی‌نژاد در رشته ریکرو به سرمربیگری مجید کهتری و جبرائیل عبادی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند. این اردو تا ۵ اردیبهشت در کیش ادامه دارد.
 
 
ابراز رضایت سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک
رضایی: شرایط اردو رضایت‌بخش است
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو از عملکرد ورزشکاران پارالمپیکی در اردوهای آمادگی ابراز رضایت کرد. هادی رضایی با اشاره به شرایط تمرینی ورزشکاران پارالمپیکی با توجه به تشدید بیماری کرونا ادامه داد: «در حال حاضر تیم ملی والیبال نشسته مردان، وزنه‌برداری، تیر و کمان و دوومیدانی تمرینات خود را با شرایط ویژه و در حالت قرنطینه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کیش پیگیری می‌کنند و اردوی بسکتبال و تیراندازی نیز در فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است و دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.» او با اشاره به همکاری خوب تربیت بدنی کیش در برگزاری اردوهای ورزشکاران پارالمپیکی، ادامه داد: «با همکاری خوب تربیت بدنی کیش تا امروز اماکن ورزشی مستقر در کیش به صورت رایگان و قرنطینه در اختیار ورزشکاران پارالمپیکی قرار گرفته و شرایط برای برگزاری اردوها رضایت بخش بوده است.»
 سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو زمان برگزاری آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی را ۳۰ اردیبهشت و با حضور ۱۸ ورزشکار اعلام کرد: «در این رکوردگیری ورزشکاران باید رکورد مدنظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک و کمیته ملی پارالمپیک را به ثبت برسانند تا در لیست دوومیدانی کاران اعزامی به توکیو قرار بگیرند.»
او با اشاره به شرایط راضی کننده ورزشکاران پارالمپیکی در اردوهای تمرینی ادامه داد: «با توجه به امکانات کمی که در اختیار ورزشکاران است و شرایط ویژه این دوره از بازی‌های پارالمپیک، عملکرد ورزشکاران در اردوها راضی کننده و تمرینات به خوبی پیش می‌رود.»
 
 
ادامه صدرنشینی یاران برخورداری در لیگ هندبال قطر
تیم العربی که دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران را در اختیار دارد، در هفته پانزدهم لیگ قطر به برتری رسید و صدرنشین ماند. تیم العربی در هفته پانزدهم لیگ قطر مقابل تیم الریان با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به برتری رسید. این تیم در هفته چهاردهم نیز با نتیجه ۳۱ بر ۲۸ مقابل تیم الغرافه به برتری رسیده بود. تیم العربی در حال حاضر با ۱۱ برد، ۲ باخت و ۲ تساوی و کسب ۳۹ امتیاز صدرنشین لیگ قطر است.
 
 
اولین ابتلا به کرونا در مراسم حمل مشعل المپیک
کمیته برگزاری بازی‌های المپیک اعلام کرد که تست کرونای یکی از شرکت کنندگان در مراسم حمل مشعل المپیک مثبت شده است. مراسم حمل مشعل المپیک توکیو در حال برگزاری است و اولین مورد ابتلا به ویروس کرونای مرتبط با این مراسم گزارش شد. کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو تأیید کرد که آزمایش یک فرد ۳۰ ساله پس از شرکت در مراسم حمل مشعل المپیک، مثبت شده است. نقش او هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود که او در مراسم حمل مشعل در جزیره شیکوکو شرکت کرده است. مسئولان شهرها خواستار این شده‌اند که مراسم حمل مشعل در خیابان‌های عمومی برگزار نشود.
مراسم حمل مشعل المپیک ۲۵ مارس (۵ فروردین) آغاز شده و حدود ۱۰ هزار نفر مشعل را در ۱۲۱ روز حمل می‌کنند.
 

Page Generated in 0.0054 sec