printlogo


کد خبر: 228253تاریخ: 1400/2/4 00:00
لیگ قهرمانان آسیا

برنامه ۵ ساله خطیبی برای تراکتور
مسئولان باشگاه تراکتور با وجود کسب نتایج نه چندان خوب این تیم همچنان از رسول خطیبی حمایت می‌کنند. کریم جمالی مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور با اعلام حمایت جدی باشگاه تراکتور از رسول خطیبی، می‌گوید: «بنا به تأکید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، باشگاه کاملاً از خطیبی حمایت می‌کند و برنامه‌ای پنج ساله برای موفقیت تراکتور با رسول خطیبی در نظر دارد. مدیران باشگاه به دنبال ایجاد ثبات در تراکتور هستند و نخستین گام برای ایجاد ثبات هم حمایت و حفظ رسول خطیبی است. مدیریت باشگاه در نظر دارد با رسول خطیبی به کار خود ادامه ‌دهد و ان‌شاءالله شرایط روز به ‌روز بهتر خواهد شد.»
 
 
شکایت فولاد از بازیکن النصر
باشگاه فولاد خوزستان که یکی از نمایندگان فوتبال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به حساب می‌آید، بابت یکی از اتفاقات بحث‌برانگیز بازی این تیم مقابل النصر عربستان به کمیته اخلاق و انضباطی AFC شکایت کرده است. عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم النصر عربستان در بازی سه‌شنبه شب مقابل فولاد، در صحنه‌ای که در فضای مجازی هم بازتاب داشته، اقدام به حرکتی غیراخلاقی می‌کند. این بازیکن در این صحنه با کارت زرد داور بازی روبه‌رو می‌شود. البته این همه حواشی حمدالله در این بازی نیست و او بعد از تعویض با علامت سکوت سرمربی تیمش روبه‌رو می‌شود. این در حالی است که حمدالله بازیکن سرشناس مراکشی، پیش از اعزام تیمش به لیگ قهرمانان حرکت غیراخلاقی مشابهی را در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال عربستان روی مدافع تیم الفیصلی انجام داده و با این بازیکن تماس برقرار کرده بود. بازنشر این صحنه در فضای مجازی باعث شد مهاجم النصری‌ها اخیراً با حکم کمیته انضباطی فدراسیون عربستان از دو بازی داخلی محروم شود. تکرار این اتفاق در لیگ قهرمانان از سوی این بازیکن، فولادی‌ها را بر این داشته تا این حرکت ناشایست را در قالب شکایتی با 13 بند به AFC ارسال کنند و خواهان رسیدگی به این موضوع شوند.
 
 
تسویه حساب با مربی پیشین النصر
باشگاه النصر عربستان با مربی خارجی پیشین‌اش تسویه حساب کرد. به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، باشگاه النصر ریاض در آستانه چهارمین نبرد آسیایی برابر فولاد ایران با آلان هوروات، مربی پیشین کرواتش تسویه حساب کرد. هوروات که عنوان سرمربی موقت النصر را برعهده داشت در 17 مسابقه روی نیمکت این تیم نشست که حاصلش 10 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست بود. او دو هفته پیش از هدایت النصر کنار رفت و جای خود را به مربی برزیلی داد.
 
 
AFC شکایت النصر را رد کرد
شکایت النصر عربستان از تیم فولاد خوزستان درباره داوری بازی رودرروی این دو تیم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد. آنطور که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده، برابر مصوبه جلسه دیروز کمیته اخلاق و انضباطی AFC اعتراض تیم النصر عربستان در جریان بازی با فولاد خوزستان مبنی بر تصمیمات ناعادلانه داوری، رد شد. مانو منز سرمربی النصر هم در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرده بود که برخورد داور با بازیکنان فولاد ملایم بود!
بازی رفت تیم‌های فولاد و النصر با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اما پس از بازی النصری‌ها شکایتی را درباره داوری این مسابقه مطرح کردند. 
 
 
ادامه بدشانسی‌های نکونام در ACL
کرونا سوغات النصری‌ها به ستاره فولاد
صالح حردانی، ستاره نوظهور تیم فولاد ایران پس از بازی رفت این تیم برابر النصر عربستان به کرونا مبتلا شد. پس از آنکه چهار بازیکن و پنج عضو کادر فنی تیم النصر عربستان پیش از دیدار رفت برابر فولاد به کرونا مبتلا شدند، نگرانی‌ها از وضعیت سایر بازیکنان این تیم و سرایت این ویروس به بازیکنان فولاد در بازی سه‌شنبه گذشته برابر فولاد اوج گرفت و حتی باشگاه فولاد طی نامه‌ای به AFC از این وضعیت ابراز نگرانی کرد. اکنون در فاصله تنها چند ساعت مانده به بازی برگشت فولاد ایران برابر النصر از اردوی تیم ایرانی خبر می‌رسد که صالح حردانی، بازیکن این تیم که جزو ستاره‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم بود به همراه یکی از اعضای تیم تدارکات فولاد به کرونا مبتلا شده‌اند تا بازی رفت برابر نماینده عربستان سوغاتی تلخی برای تیم فولاد داشته باشد. این در حالی است که تا پیش از بازی رفت فولاد برابر النصر تست کرونای همه اعضای نماینده ایران منفی بود. این وضعیت در کنار پنجره بسته فولاد و مصدومیت ایوب والی کاپیتان فولاد، موسی کولی‌بالی مدافع ثابت این تیم و شروین بزرگ به مشکلات این روزهای نکونام خواهد افزود.
 

Page Generated in 0.0064 sec