printlogo


کد خبر: 228252تاریخ: 1400/2/4 00:00
هفته بیست و دوم لیگ یک
فجر به دنبال رده دوم جدول

هفته بیست و دوم لیگ یک امروز با انجام ۳ بازی پیگیری می‌شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، تیم پارس جنوبی جم میزبان فجرسپاسی شیراز است. پارسی‌ها که این روزها شرایط خوبی ندارند و در رده دهم قرار گرفته‌اند، احتمالاً این هفته هم سرمربی خود را روی نیمکت ندارند، چراکه محمد نصرتی هم به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است، مگر اینکه تا قبل از این بازی، نتیجه تست دومش منفی شده باشد.
 پارس جنوبی جم با توجه به اینکه میزبان است تلاش می‌کند ۳ امتیاز حساس این بازی را به دست بیاورد تا حتی اگر شده به طور موقت، به جمع مدعیان برگردد. در مقابل فجرسپاسی شیراز به دنبال جبران شکست مقابل مس کرمان است و به چیزی جز کسب ۳ امتیاز و رسیدن به رده دوم جدول فکر نمی‌کند. تقابل این ۲ تیم می‌تواند جذاب باشد. در دیگر بازی مهم این هفته، ملوان انزلی که این روزها نوسان زیادی دارد، میزبان خیبر خرم‌آباد است.
 میزبان تیمی که در سال ۱۴۰۰ نتایج خوبی گرفته و حالا می‌خواهد جای ملوان را هم در جدول بگیرد. 
تقابل شاگردان مازیار زارع و عبدالله ویسی هم بدون شک حساس و دیدنی خواهد شد. در آخرین بازی امروز، خوشه‌طلایی ساوه و گل‌ریحان البرز مقابل هم قرار می‌گیرند. 
خوشه‌طلایی با سرمربیگری وحید بیاتلو شرایط خوبی پیدا کرده و به رده یازدهم رسیده تا دیگر خطر سقوط را حس نکند و اتفاقاً به دنبال رده‌های بالا باشد اما گل‌ریحان بدتر از همیشه است و در قعر جدول جا خوش کرده‌ است. 
گل‌ریحان که شرایط عجیبی پیدا کرده، با این ۳ امتیاز هم نمی‌تواند حتی یک پله بالا بیاید و به همین دلیل کلاً انگیزه چندانی ندارد. بقیه بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ یک، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار خواهند شد.
 
شنبه ۴/ ۲/ ۱۴۰۰
پارس جنوبی جم- فجر سپاسی شیراز، ساعت ۲۰:۰۰
داور: روح‌الله شریفی، کمک‌ها: حمیدرضا افشون، مازیار معتمدنیا
خوشه‌طلایی ساوه- گل‌ریحان البرز، ساعت ۲۰:۱۵
داور: پیام ساری‌اصلانی، کمک‌ها: داریوش کمری، حسینعلی سلطانی
ملوان بندرانزلی- خیبر خرم‌آباد، ساعت ۲۰:۳۰
داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: محمدرضا طبری، امین اسکندری

Page Generated in 0.0058 sec