printlogo


کد خبر: 228247تاریخ: 1400/2/4 00:00
خبر

تساوی تیم یونانی بعد از حضور کریم
حق انصاری‌فرد نیمکت‌نشینی نیست
در آخرین بازی هفته سی و یکم مرحله پلی‌آف سوپر لیگ یونان که تکلیف تیم‌های اول تا ششم جدول را مشخص می‌کند، آ. ا. ک آتن در حالی که برخلاف دو مسابقه اخیرش کریم انصاری‌فرد را در ترکیب نداشت، به مصاف پاناتینایکوس رفت. نلسون اولیویرا، مهاجم آ. ا. ک آتن در نیمه اول دچار آسیب‌دیدگی شد و همین اتفاق موجب شد تا کریم انصاری‌فرد از دقیقه ۳۵ به‌عنوان نخستین تعویضی بازی وارد زمین شود. پاناتینایکوس یک دقیقه پس از ورود انصاری‌فرد به زمین موفق به گلزنی شد و آ. ا. ک آتن در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر شکست خورد اما در شرایطی که بازی با شکست یاران انصاری‌فرد رو به پایان بود، گارسیا در دقیقه 2+90 گل تساوی را به ثمر رساند. آ. ا. ک آتن که در دو دیدار اخیرش به برتری رسیده بود، با کسب تساوی یک بر یک مقابل پاناتینایکوس ۵۵ امتیازی شد و جایگاه چهارم جدول سوپر لیگ یونان را حفظ کرد. انصاری‌فرد هم نقش بسزایی در بازگشت آ. ا. ک آتن و به ثمر رساندن گل تساوی داشت اما مشخص نیست چرا او در بازی‌های اخیر روی نیمکت نشسته است.
 
 
صعود زوریا به فینال جام حذفی
اللهیار و زاهدی به دیناموکیف رسیدند
در دیدار پایانی مرحله نیمه نهایی فصل ۲۱-۲۰۲۰ جام حذفی فوتبال اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را در ترکیب و شهاب زاهدی را جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه نیکا به مصاف اولکساندریا، تیم هفتم جدول لیگ برتر رفت. زوریا لوهانسک در نیمه اول به پیروزی رسید و در آستانه کسب پیروزی در این مسابقه دشوار خارج از خانه مقابل اولکساندریا قرار داشت اما در لحظات پایانی مسابقه دروازه‌اش را باز شده دید. توقف دو تیم در ۹۰ دقیقه موجب شد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و در نهایت پس از ناکامی یاران صیادمنش و زاهدی در گلزنی و همچنین عدم موفقیت اولکساندریا در باز کردن دروازه زوریا لوهانسک بازی به پنالتی رفت. شهاب زاهدی که از دقیقه ۱۰۴ جانشین صیادمنش شد، دومین پنالتی زوریا لوهانسک را تبدیل به گل کرد و در نهایت این تیم موفق به کسب برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی برابر اولکساندریا شد تا راهی فینال جام حذفی اوکراین شود. یاران زاهدی و صیادمنش با صعود به فینال اوکراین کاپ، باید سه هفته دیگر مقابل دینامو کیف قرار بگیرند.
 
 
سه ایرانی کاندیدای بهترین لژیونر هفته
قلی‌زاده، طارمی و میلاد در لیست AFC
سایت AFC از خوانندگان خود خواست بهترین بازیکن لژیونر هفته را برگزینند. در جمع چهره‌های نامزد شده توسط این رسانه، نام مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو نیز دیده شد. این رسانه عنوان کرد طارمی پنج روز بعد از گل درخشانش مقابل چلسی در لیگ پرتغال حضور داشت و تک گل بازی را در برد یک بر صفر تیمش برابر ناسیونال زد. طارمی 74 دقیقه در زمین بود، یک گل زد و در هشت نبرد نیز برنده شد. همچنین میلاد محمدی، بازیکن ایرانی تیم خنت بلژیک در بازی برابر زولته وارگم، 90 دقیقه حضور یافت، دو پاس گل داد و میزان دقت پاس‌هایش 89 درصد بود. ضمن آنکه در 88 درصد دوئل‌ها نیز برنده شد. علی قلی‌زاده، دیگر ایرانی شاغل در بلژیک نیز جزو نامزدهای سایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست. زیرا در بازی شارلروا مقابل یوپن، 89 دقیقه در زمین بود، یک گل زد و اقدام به هفت دریبل موفق کرد.

 


Page Generated in 0.0061 sec