printlogo


کد خبر: 228223تاریخ: 1400/2/2 00:00
لژیونرها

فرصت به ستاره ایرانی نرسید
جهانبخش در حسرت بازی برابر چلسی
در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ جزیره، تیم فوتبال برایتون در حالی که علیرضا جهانبخش را مثل بازی‌های اخیرش در ترکیب نداشت، در ورزشگاه استمفورد بریج لندن میهمان تیم رده پنجمی چلسی بود. آبی‌های لندن که در گیرودار اخبار انصراف یا ادامه حضور در سوپر لیگ اروپا بودند، نیاز مبرم به کسب پیروزی در بازی کم‌دردسر مقابل یاران جهانبخش داشتند اما از فرصت برتری در این مسابقه بهره نبردند و موقعیت‌های زیادی هدر دادند تا تنها به یک امتیاز بسنده کنند.
 چلسی در شبی که دروازه‌اش فقط دو بار به‌صورت جدی تهدید شد، بازی مالکانه و برتری نسبت به برایتون ارائه داد و فرصت‌های زیادی به وجود آورد که در استفاده از آنها ناموفق بود و راهی به دروازه یاران جهانبخش پیدا نکرد تا پس از پیروزی اخیرش مقابل کریستال پالاس، متوقف شود. شاگردان توخل در حالی که با کسب پیروزی خانگی مقابل برایتون به رده سوم جدول لیگ جزیره صعود می‌کردند، با تساوی بدون گل در این دیدار ۵۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به وستهم در جایگاه چهارم لیگ برتر ایستادند و یاران جهانبخش نیز با ۳۴ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفتند.
علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی برایتون برخلاف دو مسابقه اخیرشان که حضور تعویضی و کوتاه مدت در زمین داشت، در دیدار با چلسی تا پایان نیمکت‌نشین بود و فرصت انجام شانزدهمین بازی فصل خود را به دست نیاورد. این بازیکن ایرانی که یک سال و سه ماه قبل در دیدار برگشت فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس موفق به زدن گل قیچی برگردان تماشایی برابر چلسی شده بود، در این مسابقه برابر شاگردان توخل فرصت خودنمایی را به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین بود. چلسی پس از شکست یک بر صفر هفته قبل مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا که با گل زیبای مهدی طارمی همراه بود، در دیدار اخیرش در نیمه نهایی FA Cup به برتری برابر منچسترسیتی دست یافت و به فینال صعود کرد ولی برابر برایتون نتوانست در لیگ جزیره به پیروزی برسد.
 
 
یاران سامان همچنان مدعی صعود
توقف برنتفورد با قدوس
در ادامه رقابت‌های هفته چهل و سوم چمپیونشیپ انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را برای چهارمین بازی پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده نهمی کاردیف قرار گرفت. کی‌یفر مور در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای کاردیف شد که بلافاصله پس از این اتفاق، برنتفورد دو تعویض هجومی انجام داد و سامان قدوس را وارد زمین کرد. برنتفورد که نمی‌خواست در این دیدار خانگی بازنده باشد، رو به بازی هجومی آورد و توانست در دقیقه ۶۳ با ضربه راه دور فوسو که با اشتباه دروازه‌بان کاردیف در مهار توپ همراه شد، گل تساوی را به ثمر برساند.
یاران قدوس که در هفت مسابقه اخیرشان پنج تساوی و دو برد داشتند و با کسب پیروزی در این دیدار می‌توانستند با یک بازی کمتر نسبت به سوانزی به رده سوم جدول چمپیونشیپ انگلیس صعود کنند، از این فرصت بهره نبردند و با توقف یک-یک برابر کاردیف ۷۵ امتیازی شدند و در رتبه چهارم ایستادند. سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که از دقیقه ۶۸ دیدار با کاردیف وارد زمین شده بود، در این مسابقه سی و ششمین بازی فصل خود را انجام داد.
 
 
ژست بوکسوری سعید عزت‌اللهی
 باشگاه وایله بولدکلاب دانمارک به زودی از البسه فصل آینده‌اش رونمایی خواهد کرد و این در حالی است که سعید عزت‌اللهی نیز به عنوان یکی از بازیکنان این تیم در تصاویر معرفی حضور خواهد داشت. در روزهای اخیر عزت‌اللهی به همراه چند بازیکن دیگر در استودیوی باشگاه وایله حضور یافت و ژست‌های جالبی را با کیت و لباس‌های زمستانی جدید این باشگاه ثبت کرد. قرار است این عکس‌ها که در یکی از آنها هافبک ایرانی ژست بوکسوری گرفته، علاوه بر انتشار در شبکه‌های اجتماعی در فروشگاه باشگاه وایله بولدکلاب نیز استفاده شود

 


Page Generated in 0.0060 sec