printlogo


کد خبر: 228221تاریخ: 1400/2/2 00:00
احتمال صعود پرسپولیس در پایان هفته چهارم
گوا را ببرند، الوحده و الریان مساوی کنند

پرسپولیس هر سه بازی دور رفت را با پیروزی تمام کرد تا برای نخستین بار یک تیم ایرانی تمام امتیازهای دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کند. به موجب این پشتوانه خوب حالا تیم یحیی بخش مهمی از راه صعود را طی کرده و شاید شرایطی به وجود بیاید که دو بازی آخر مقابل الوحده و الریان برای پرسپولیس تشریفاتی شود.
خیلی زود رسیدیم به بازی برگشت مقابل گوا که جمعه شب برگزار خواهد شد و برد در این مسابقه می‌تواند حکم به صعود قطعی سرخ‌ها به عنوان صدرنشین و با 12 امتیاز بدهد؛ به شرطی که بازی دیگر گروه بین الوحده و الریان مساوی شود و این دو تیم 5 و 2 امتیازی شوند.
البته در شرایطی خاص احتمال صعود پرسپولیس حتی با وجود شکست در هر سه بازی دور برگشت نیز وجود دارد اما تیم یحیی دنبال صدرنشینی است و می‌خواهد با بهترین عملکرد و بالاترین آمار راهی مرحله بعد شود.
از سویی پرسپولیس نمی‌خواهد ریسک کند و شل بیاید چرا که همه تیم‌های دوم گروه به مرحله بعد صعود نخواهند کرد و احتمال حذف وجود دارد.
در عین حال به نظر می‌رسد اگر پرسپولیس گوا را شکست دهد و در بازی دیگر نتیجه مساوی هم رقم نخورد یک امتیاز از دو بازی بعدی‌اش می‌خواهد تا صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کند.
گفتنی است در صورت شرایط برابر تیم‌ها در امتیاز، تفاضل گل تعیین کننده است چرا که دیگر بازی خانگی و غیرخانگی معنایی ندارد.

Page Generated in 0.0052 sec