printlogo


کد خبر: 228218تاریخ: 1400/2/2 00:00
خبر

پرسپولیس رکورد زد
اف ث گوا نماینده هند پیش از تقابل با پرسپولیس، در ۱۷ بازی (در جریان مسابقه) شکست نخورده بود و پرسپولیس به این رکورد قابل توجه گوا پایان داد. آخرین بار چهار ماه پیش این تیم برابر تیم چنایین به میدان رفته بود و در دیداری خانگی برابر این حریفش با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد. همچنین این برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان بود که یک تیم ایرانی سه بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر گذاشته است.
 
گلزن گوا محروم شد
ادو بدیا هافبک اسپانیایی تیم گوا که در بازی با پرسپولیس تک گل تیمش را به ثمر رساند و در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت، با کارت زردی که از داور سوری گرفت، بازی برگشت با پرسپولیس که روز جمعه برگزار می‌شود را از دست داد.
 
فرجی در هند
فرشاد فرجی که به دلیل مثبت شدن تست کرونایش نتوانست همراه هم‌تیمی‌هایش عازم هند شود، با منفی شدن دومین تستش عازم هند شد. طبق برنامه قرار بود فرشاد فرجی عصر دیروز به هند سفر کند.
 
تست پنجم
سرخپوشان ایران، دیروز برای بازی بعدی خود، تست کرونا را پشت سر گذاشتند. طبق قوانین و مقررات اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کلیه اعضای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با توجه به برگزاری هر سه روز مسابقات، بعد از هر بازی در تست کرونا شرکت می‌کنند تا برای بازی بعدی خود، مجوز حضور پیدا کنند. پاسخ این تست‌ها، امشب به دست کادر پزشکی پرسپولیس می‌رسد.
 
پاداش منتظر تصویب
مسئولان باشگاه پرسپولیس معمولاً بلافاصله پس از بردهای بین‌المللی این تیم، پاداش آنها را نیز پرداخت می‌کردند اما بعد از برد مقابل گوا موفق به این کار نشدند. با این حال جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در اردوی این تیم در هند به سر نمی‌برد، قصد دارد مصوبه هیأت مدیره را دریافت کرده تا هرچه زودتر پاداش این پیروزی نیز به بازیکنان به صورت نقدی داده شود.
 
گل مغانلو اول شد
با پایان مهلت شرکت در نظرسنجی سایت‌ ای اف سی، گل اول شهریار مغانلو به الریان 78/ 57 درصد رأی کاربران را دریافت کرد و بهترین گل هفته دوم رقابت‌ها لقب گرفت. گل محمد نادری به الشرطه هم 47/ 41 درصد آرای شرکت‌کنندگان را به دست آورد و در رتبه بعدی ایستاد.

Page Generated in 0.0056 sec