printlogo


کد خبر: 228216تاریخ: 1400/2/2 00:00
NBA

 پیروزی نیویورکی‌‌ها در ماراتن مقابل پلیکانز
در یکی از مهیج‌ترین و رقابتی‌ترین بازی‌های مرحله گروهی این فصل NBA، دیروز تیم‌های نیویورک نتس و نیو اورلینز پلیکانز در سالن اسموتی کینگ سنتر به مصاف هم رفتند و این بازی را میهمان نیویورکی در حالی که کوارتر اولش را هم باخته بود، در نهایت با نتیجه 134 بر 129 به سود خود به پایان رساند.
در این ماراتن امتیازگیری، موفق‌ترین بازیکن کایری ایروینگ بود که به تنهایی 32 امتیاز از 134 امتیاز نتس را کسب کرد. او در واپسین دقایق بازی سوهان روح پلیکان‌ها شد و با یک پرش چرخشی و یک مانور توقف‌ناپذیر از میان مدافعان و 4 پرتاب آزاد موفق، سهم بسزایی در ثبت این برد در پنجاه‌و‌هشتمین بازی نتس در دور گروهی NBA داشت. نتس که شانزدهمین پیروزی خود در بیست‌و‌هشتمین مسابقه خارج از خانه‌اش را کسب کرد نه تنها جایگاهش را در رده دوم جدول کنفرانس شرق مستحکم کرد بلکه حالا این شانس را دارد که صدر جدول را هم از چنگ سونی سیکسرزی که به خاطر یک باخت کمتر بالاتر از نیویورکی‌ها قراردارد، بگیرد. علاوه بر ایروینگ، جو هریس نیز سهم مهمی در پیروزی نتس داشت چرا که به تنهایی 24 امتیاز گرفت. لاندری شامت و بلیک گریفین هم به ترتیب 18 و 16 امتیاز کسب کردند تا میهمان نیویورکی نبود کوین دورانت که به دلیل تشدید مصدومیتش خانه‌نشین شده را احساس نکند.
کایری ایروینگ پس از بازی به خبرنگاران گفت: «ما فقط توپ را پرتاب می‌کردیم. امشب هر یک از دو تیم فقط می‌خواستند از حریف بیشتر امتیاز بگیرند و به همین دلیل کار خودشان را سخت نکردند. در نهایت همه چیز به سود ما تمام شد.»
یکی از حواشی مهم بازی، توصیه استیو نش سرمربی نیویورکی‌ها به بازیکنانش برای ارتکاب خطا روی بازیکنان دارای توپ در تیم پلیکانز در دقایق پایانی بازی بود. او نه فقط یک بار بلکه دو بار بازیکنانش را به انجام این کار تشویق کرد.
اگرچه نتس پیروز میدان بود اما امتیازآورترین بازیکن میدان کسی نبود جز زایون ویلیامسون فوروارد تیم نیو اورلینز پلیکانز که 33 امتیاز گرفت، 4 پاس گل داشت و 7 ریباند اما نه امتیازات او و نه 27 امتیازی که براندون اینگرام گرفت مانع از ثبت سی‌و‌سومین شکست پلیکان‌ها در این فصل و پانزدهمین باخت خانگی این تیم نشد.
 

Page Generated in 0.0123 sec