printlogo


کد خبر: 228212تاریخ: 1400/2/2 00:00
خبر

پاسخ جوکوویچ به انتقاد نادال:
من عقده‌ای نیستم
نادال پیش از اوپن بارسلونا گفت که نواک جوکوویچ نمی‌تواند به هیچ چیز دیگری به جز شکستن رکوردها فکر کند و حالا جوکوویچ جواب رافائل نادال را داده است.
او می‌گوید: «نمی‌توانم از طرف نادال حرف بزنم. من نمی‌دانم او چطور فکر می‌کند اما این حق اوست که نظرش را ابراز کند؛ اینکه او درباره رکوردها و من چه فکری می‌کند. شخصاً حس نمی‌کنم عقده چیزی را داشته باشم. چیزی که حس می‌کنم این است که شور و شوق فراوانی دارم. من به سمت رسیدن به اهدافم پیش می‌روم و هرگز در بازگو کردن این موضوع مشکلی نداشته‌ام.
شاید کسی پیدا شود که نتواند حرفی را بزند و به آن عمل کند اما برای من هرگز سخت نبوده که بگویم دوست دارم آن رکورد را بشکنم یا به آن هدف خاص برسم. نمی‌دانم این چطور می‌تواند کار بدی باشد؛ نه فقط در زمینه رکوردها، بلکه در هر زمینه‌ای، مانند سیاست در تنیس. از زمانی که بازیکن جوانی بودم، ترسی از بازگو کردن اهدافم نداشتم. من می‌خواستم شماره یک باشم و فاتح گرنداسلم‌ها شوم. البته که اهداف من رشد می‌کنند. زمانی که به یک هدف رسیدید، هدف دیگری پدیدار می‌شود. مسیر من همین است و این مسیری منحصربه‌فرد است، مانند راهی که رافا پیموده.»
 
 
هشدار به باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس:
بازیکنان در خطر مرگ هستند
اگر باشگاه‌های لیگ برتری از بازیکنان خود مراقبت نکنند، آنها در خطر مرگ خواهند بود. اخیراً گنگ‌های تبهکاری به خانه فوتبالیست‌ها هجوم می‌برند و از آنها سرقت می‌کنند.
برخی بازیکنان تا 30 هزار پوند در ماه خرج تجهیزات امنیتی می‌کنند اما این به کارشان نمی‌آید.
الکس بومبرگ، مدیر ارشد اجرایی مؤسسه بین‌المللی مراقبت هوشمند می‌گوید: «به نظرم باشگاه‌ها وظیفه مراقبت را دارند. فوتبالیست‌ها، سیاستمداران و افرادی مانند آنها، همیشه نماینده برند و باشگاه خود هستند. پس آنها واقعاً استراحت ندارند. فوتبالیست‌ها دارایی یک باشگاه به شمار می‌روند. قطعاً این اتفاق می‌افتد که یک بازیکن یا عضوی از خانواده او در جریان این حملات کشته شود. اینکه چه زمانی این اتفاق بیفتد، مشخص نیست.»
هفته گذشته، کریس اسمالینگ، مدافع رم و همسرش سم، مجبور شدند 100هزار پوند از جواهرات خود را به سارقان بدهند. دزدان دستبند سم را از مچ دست او کشیدند. همچنین سارقان به منزل دله آلی حمله کرده و او را با چاقو تهدید کرده‌اند. دو ماه پیش هم دو سارق نقاب‌دار به خانه کارلو آنچلوتی رفتند و یک گاوصندوق را با خود به همراه بردند.
سایمن رابرتز، مدیر عملیاتی شرکت Security Alert UK در پاسخ به این پرسش که آیا تهدیدات افزایش یافته می‌گوید: «به‌شدت. من می‌گویم از هر 100 حمله‌ای که انجام می‌شود، تنها پنج مورد به رسانه‌ها گزارش می‌شود.»
الکس بومبرگ می‌گوید: «خیلی پیش می‌آید که فوتبالیست‌ها به خود بگویند: من یک سیستم دوربین مداربسته و یک سیستم هشدار قوی دارم اما دوربین مداربسته فقط به شما می‌گوید که کسی به منزل شما آمده و این یعنی دیگر دیر شده است. ما مشتری‌ای داشتیم که صدها هزار پوند روی سیستم دوربین مداربسته خانه‌اش خرج کرد اما سرعت واکنش پلیس در آن منطقه 20 دقیقه بود. اگر کسی بخواهد حمله کند، می‌تواند در چند دقیقه ضربه‌اش را بزند.»

 


Page Generated in 0.0051 sec