printlogo


کد خبر: 228204تاریخ: 1400/2/2 00:00
پیش بازی

هفته بیست و یکم لیگ برتر
۴ بازی حساس بدون سرخابی‌ها
هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز و فردا با انجام ۴ بازی پیگیری می‌شود. در روزهایی که ۳ تیم قرمز یعنی پرسپولیس، تراکتور و فولاد و همچنین یک تیم آبی یعنی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، سازمان لیگ، برنامه بازی‌های تیم‌های باقی مانده را اعلام کرد تا وقفه‌ای نیفتد و تیم‌ها، از شرایط مسابقات دور نشوند.
 
 
نساجی مازندران - سپاهان
پنجشنبه ۲/۲/۱۴۰۰، ساعت ۲۱:۰۰
نساجی مازندران که با ساکت الهامی به دنبال روزهای خوب است و برای فرار از سقوط تلاش می‌کند امشب در خانه، بازی مهمی مقابل سپاهان اصفهان دارد. مقابل تیمی که با محرم نویدکیا شرایط خوبی را تجربه می‌کند و حالا که پرسپولیس در لیگ حضور ندارد، تلاش می‌کند، جای این تیم را در صدر بگیرد تا با روحیه و انگیزه بالاتری مسابقات را ادامه دهند.
 
 
آلومینیوم اراک - پیکان تهران
پنجشنبه ۲/۲/۱۴۰۰، ساعت ۲۱:۰۰
آلومینیوم اراک هم یکی از تیم‌هایی است که با تغییرات کادرفنی، به دنبال روزهای بهتر است. البته آلومینیوم در زمان سرمربیگری رسول خطیبی نتایج خیلی خوبی کسب کرد که همین مسأله هم باعث شد او به تراکتور برود اما با رفتن او، کار به علیرضا منصوریان سپرده شد تا این مربی نسبتاً باتجربه حالا برای رتبه‌های بهتر آلومینیوم اراک تلاش کند. آلومینیوم امشب کار سختی مقابل پیکان و تارتار دارد چون این تیم قصد دارد به روزهای خوبش برگردد.
 
 
نفت مسجدسلیمان - مس رفسنجان
پنجشنبه ۲/۲/۱۴۰۰، ساعت ۲۱:۰۰
بازی نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان می‌تواند یکی از بازی‌های جذاب هفته باشد. جایی که محمود فکری و محمد ربیعی در تلاش هستند تیم‌شان را پیروز کنند. نفت مسجدسلیمان برای دور شدن از رده‌های پایین جدول و خطر سقوط به دنبال پیروزی خانگی است و مس رفسنجان هم که این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و به رده پنجم رسیده، می‌خواهد در میان مدعیان بماند و برای رسیدن به سهمیه آسیا تلاش کند.
 
 
گل‌گهر سیرجان - صنعت‌نفت آبادان
جمعه ۳/۲/۱۴۰۰، ساعت ۲۰:۴۰
بازی گل‌گهر و صنعت‌نفت آبادان را باید جدال دارا و ندار نامید. گل‌گهر که این فصل هزینه زیادی کرده، تا الان نتایج خوبی به دست آورده اما صنعت‌نفت آبادان با مشکلات مالی زیادی مواجه شده. گل‌گهر در بازی‌های اخیر خوب نتیجه گرفته اما در مقابل صنعت‌نفت شرایط خوبی نداشت که این مسأله باعث می‌شود بازی ۲ تیم متفاوت با قبل باشد.
 

Page Generated in 0.0053 sec