printlogo


کد خبر: 228166تاریخ: 1400/2/1 00:00
بدعهدی سخنگوی باشگاه با خبرنگاران

به تازگی باشگاه استقلال از طریق بخش رسانه‌ای خود کانالی در واتساپ ایجاد کرده که در آن خبرنگاران حوزه استقلال اقدام به طرح سؤال از مسئولان باشگاه می‌کنند که حجت نظری، عضو هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال به نمایندگی از دیگر مسئولان به سؤالات پاسخ می‌دهد.
 در دو هفته اخیر با وجود طرح سؤال‌های کلیدی از سوی خبرنگاران اما سخنگوی باشگاه استقلال حاضر به پاسخگویی به سؤال‌ها نشده است. 
نظری با انتشار فیلمی که شروع آن به صدور پیام‌های بهداشتی مربوط به کرونا اختصاص دارد، حاضر به پاسخگویی به سؤالات نشده است. 
نکته تاسفبار در صحبت‌های اخیر سخنگوی باشگاه استقلال آنجا است که او دلیل پاسخ ندادن به سؤال خبرنگاران را ایجاد اتحاد در تیم اعلام کرده است در حالی که اساساً برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ آن هم در این سطح که سؤالات از راه دور مطرح می‌شود و شخص جواب‌دهنده فرصت و زمان کافی برای پاسخ به سؤالات را دارد، نمی‌تواند حاشیه‌ای برای باشگاه استقلال ایجاد کند. 
مضاف بر آن باید توجه داشت افرادی در این کانال حضور دارند که خود از جمله خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال محسوب می‌شوند و به خواست بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال در این گروه اضافه شده‌‌اند و مشخص نیست که این حجم از بدبینی که ذهن سخنگوی باشگاه استقلال را در برگرفته نشأت گرفته از چیست؟! این ماجرا نشان می‌دهد که میان تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال هماهنگی وجود ندارد و سخنگوی این باشگاه با وجود اینکه بخش رسانه‌ای باشگاه علاقه‌مند به ایجاد تعامل با رسانه‌‌ها است اما ظاهراً سیاست‌های خود را دنبال می‌کند و توجهی به تعامل‌های شکل گرفته میان مسئول رسانه‌ای باشگاه با اصحاب رسانه ندارد. 
به هر حال خوب است که مسئولان در باشگاه استقلال پیش از آنکه خبرنگاران را سنگ روی یخ کنند اختلاف‌های داخلی میان خود را از بین ببرند تا شأن رسانه‌ها زیر سؤال نرود.

Page Generated in 0.0045 sec