printlogo


کد خبر: 228121تاریخ: 1400/1/31 00:00
لیگ قهرمانان آسیا

 حرف مشترک رضاوند و اسماعیلی:
 بازی به بازی جلو می‌رویم
  دلیل پیروزی استقلال مقابل الشرطه چه بود؟ فرشید اسماعیلی که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در میدان بازی با الشرطه بود، درباره پیروزی اخیر تیمش این صحبت‌ها را به زبان آورده است: «با آنالیزی که از حریف داشتیم، می‌دانستیم بسته بازی می‌کند ولی خدا را شکر که توانستیم در نیمه اول به گل برسیم.» 
اسماعیلی تأکید دارد که تیمش باید بازی به بازی جلو برود: «ما بازی به بازی جلو می‌رویم و فکرمان را روی دیدار با الدحیل می‌گذاریم. ما از روز اول، بازی به بازی جلو رفتیم و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. به جز این موضوع به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.» 
شنیدن صحبت‌های آرش رضاوند نیز این حس را به شنونده القا می‌کند که استقلالی‌ها عزم خود را برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا جزم کرده‌اند. رضاوند نیز درباره بازی با الشرطه حرف‌هایی دارد: «ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. الشرطه بعد از اینکه 10 نفره شد، کار برای ما بهتر و روان‌تر پیش رفت. ما می‌دانستیم حریف تیمی فیزیکی است ولی با برنامه‌ای که داشتیم توانستیم به برد قاطعی برسیم. امیدوارم بردهای ما ادامه داشته باشد.» رضاوند نیز تأکید دارد تیمش باید بازی به بازی جلو برود: «باید بازی به بازی حرکت کنیم. این یک اصل است. امیدوارم در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.»
 
 
مالکیت 64 درصدی استقلال
 استقلال در بازی با الشرطه برتری کامل عددی داشت و توانست حریف را به شدت تحت فشار قرار دهد. هرچند که بخشی از این وضعیت محصول ۱۰ نفره شدن حریف عراقی بود اما استقلال نیز بازی هماهنگی از خود ارائه داد و توانست مالکیت قابل توجهی بر توپ داشته باشد. طبق آماری که منتشر شده استقلال در این بازی ۶۴ درصد مالکیت توپ را به عهده داشته و موفق شده ۶۴۳ پاس رد و بدل کند.

Page Generated in 0.0049 sec